וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתיחות פוגעת באלוני הבשן; "מפחדים להגיע"

קובי דוד

13.11.2012 / 13:30

ירי פצצות המרגמה מסוריה לעבר שטח ישראל בימים האחרונים פגע לא רק בביטחון המדינה, אלא גם בתיירות. בעל בית הארחה במושב, שם נחתו הפצצות: "מקווים שזה מאחורינו"

צילום: שגיב דהן, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: לירון בארי

חילופי האש בגולן ביומיים האחרונים, כתוצאה מירי פצצת מרגמה מעבר לגבול הסורי אל שטח ישראל, כמו גם הדריכות שנוצרה בעקבות המתיחות, הביאו לפגיעה ישירה בענף התיירות בצפון, בעיקר בשטח היישוב אלוני הבשן בו התפוצצו שני הפצמ"רים. "נאלצנו לספוג ביטולים לא מעטים של אורחים", סיפר דובי הדר, מנהל בית ההארחה "לינה כפרית" באלוני הבשן, בשיחה עם וואלה! חדשות. "קיבלנו טלפונים מצד אורחים שמפחדים להגיע, ספגנו ביטולים בסדר גודל של עשרות אלפי שקלים".

בעקבות הירי מסוריה: ברמת גולן ירעננו מקלטים.
"ספגנו ביטולים בסדר גודל של עשרות אלפי שקלים". גזרת הצפון מתחממת, אתמול

בית הארחה ביישוב אלוני הבשן מפעיל 23 יחידות אירוח הפונות בעיקר למשפחות דתיות ומסורתיות. "לדברי הדר, ישנם כאלה שלא מפחדים מהמצב הביטחוני וכבר בסוף השבוע צפויים להתארח אצלו. "בכל שיחת טלפון שאני מקבל מצד אורחים שחוששים אני מרגיע אותם ומספר להם שאנחנו מנהלים חיי שגרה רגילים ללא שינויים". לדבריו, ישנה חשיבות בהגעת מבקרים ותיירים לרמת הגולן דווקא בימים אלה. "אנחנו מקווים שזה מאחורינו", הוא הסביר. "אנחנו חיים פה כבר עשרות שנים בשקט יחסי. מה שיש לגולן להציע אין בשום מקום אחר במדינת ישראל".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

"הסורים מחפשים לצאת מהמבוך על חשבוננו"

אמש (שני) קיים ראש המועצה הגליל העליון, אלי מלכה, שיחה משותפת עם תושבי היישוב על מנת להרגיע את הרוחות ולהקשיב לתחושותיהם. "ראש המועצה ציין כי לא מדובר במגמה של הסלמה באזור", סיפר תושב הישוב אליהו בוחניק. "אנחנו מנהלים חיי שגרה רגילים בידיעה שהכל מסודר ומוכן לשעת חירום שתהיה".

לדבריו, כרגע עיקר הדאגה מופנה לעבר תושבי הדרום. "החשש תמיד קיים, אבל אנו דואגים יותר לתושבי הדרום שנמצאים תחת הפגזה מתמדת". בוחניק אף פנה לראש ממשלת ישראל במסר חד וברור. "ביבי, אל תירה, ואל תירא. זה מה שהסורים מחפשים - לצאת מהמבוך על חשבוננו. תן להם להתבשל במיץ של עצמם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully