וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפגע וברח בחיפה: בן 9 נדרס על ידי קטנוע

קובי מנדל

8.11.2012 / 17:00

הילד חצה כביש במעבר חצייה לאחר שאוטובוס עצר - ונפגע מקטנוע שעקף את האוטובוס. הוא נפצע בינוני. עד ראייה סיפר לאמו כי הרוכב הביט בבנה הפצוע שוכב על הכביש, ואז נמלט

ילד בן 9 נפצע אחר הצהריים (חמישי) באורח בינוני מפגיעת קטנוע ברחוב הגליל בחיפה. התאונה אירעה בעת שהילד, תלמיד בית הספר תל חי שהיה בדרכו הביתה, חצה את הכביש במעבר חציה, לפני אוטובוס שנהגו אפשר לו לחצות את הכביש. לפי החשד, קטנוע שעקף את האוטובוס פגע בילד שחצה, ורוכבו נמלט.

שוטרי חיפה החלו לסרוק את האזור כדי לאתר את הנהג הפוגע. לדברי אמו של הילד שנפגע, עד ראיה סיפר לה כי לאחר התאונה הרוכב ירד מהקטנוע, הביט בילד השוכב על הכביש ונמלט. האם סיפרה עוד כי לאחר הפגיעה קם בנה מהכביש וניסה ללכת בכוחות עצמו לביתו. אזרח שהבחין בקטנוע מתרחק, ניסה לעצור אותו, אך הוא הצליח להתחמק.

עוברי אורח ניסו לשכנע את הילד לחכות לאמבולנס אך הוא עמד על דעתו ללכת לביתו. הם ליוו אותו הביתה ומשם הוא פונה לבית החולים רמב"ם על ידי אמבולנס של מגן דוד אדום. בבית החולים עבר הילד, אשר סובל מחתכים ומשיניים שבורות, בדיקת סי טי אשר במהלכה התגלה כי אינו סובל מפגיעות פנימיות. ראש מערך טראומה ברמב"ם, ד"ר האני באחוס, מסר כי הילד אושפז להשגחה במחלקה לכירורגיית ילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully