וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד בן 10 נהרג מפגיעת רכב בכפר ג'יסר א-זרקא

קובי מנדל

3.11.2012 / 17:31

עיסא עמאש נפצע תחילה באורח אנוש ופונה לבית החולים הלל יפה בחדרה כשהוא סובל מפגיעה קשה בראשו ותוך ביצוע פעולות החייאה. מאוחר יותר נקבע מותו. נסיבות התאונה נחקרות

עיסא עמאש בן ה-10 נהרג הערב (שבת) מפגיעת רכב פרטי בכפר ג'יסר א-זרקא, שבשרון. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום פינה אותו תחילה במצב אנוש, כשהוא סובל מפגיעה קשה בראשו, לבית החולים הלל יפה בחדרה, תוך ביצוע פעולות החייאה. מאוחר יותר נקבע מותו. נהג הרכב הפוגע, תושב העיר בן 46, עוכב לחקירה.

שני רוכבי אופונוע נהרגו ורוכב נוסף נפצע קשה בתאונה בכביש 70. שלומי גבאי, שלומי גבאי
זירת התאונה בכביש 70, הבוקר/שלומי גבאי, שלומי גבאי

הבוקר נהרגו בני הזוג ליאת ואביקם גור בעת שרכבו על אופנוע בכביש 70 ליד יקנעם. רוכב אופנוע נוסף, כבן 30, נפצע באורח קשה ופונה במסוק לבית החולים רמב"ם בחיפה. עובד, שארגן את הטיול אליו יצאו בני הזוג הבוקר סיפר כי "יצאנו הבוקר לטיול כ-80 אופנוענים מטעם מועדון האופנוענים הישראלי. היינו אמורים לעלות לגליל העליון ולטייל שם. יצאנו קצת לפני השעה 8:00 מגלילות ובדרכנו לצומת אלונים להפסקת הבוקר, אני נסעתי אחריהם וראיתי שמסיבה כלשהי אביקם איבד את השליטה על האופנוע, החליק והתנגש בגדר הבטיחות. מיד עצרנו ורצנו לבדוק את מצבם. אני בדקתי את הדופק של אביקם וחבר אחר בדק את זה של ליאת. מיד הבנו שהם נהרגו.

"מדובר ברוכב משכמו ומעלה, שקול, שלא עושה טעויות", סיפר עובד על חברו אביקם. "הוא התאמן בארץ ובחו"ל ואימן רכיבה מקצועית, גם את רוכבי האופנוע של משטרת התנועה. מדובר באדם בעל רמת רכיבה מהגבוהות בארץ והוא היה מודל לחיקוי עבור רוכבים רבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully