וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני רוכבי אופנוע נהרגו ואחד נפצע קשה בתאונה ליד יקנעם

קובי מנדל

3.11.2012 / 9:49

גבר ואישה כבני 40, חברי איגוד האופנוענים, נסעו לצד 150 רוכבים נוספים עד להתנגשותם במעקה בטיחות בכביש 70. מותם נקבע במקום, ופצוע נוסף באורח קשה פונה לרמב"ם במסוק

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יותם בן-דוד

שני רוכבי אופנוע , גבר בן 41 ואשה בת 42, נהרגו הבוקר (שבת) בתאונת דרכים שאירעה בכביש 70. רוכב אופנוע נוסף, כבן 30, נפצע באורח קשה. צוותי מגן דוד אדום שהוזעקו לזירת התאונה, בקטע שבין מחלף בת שלמה למחלף עין תות, סמוך ליקנעם, נאלצו לקבוע את מותם של השניים. הם פינו את הפצוע במסוק לבית החולים רמב"ם בחיפה. מפקדת יחידת מתנ"א במחוז חוף, סגן-ניצב אתי מאירסון, אמרה לוואלה! חדשות כי "150 רוכבי אופנוע יצאו הבוקר מאזור המרכז לכרמיאל. בעיקול הדרך, סמוך לאליקים, זוג הרוכבים איבד שליטה מסיבה לא ברורה והתנגש במעקה בטיחות. רוכב אופנוע נוסף שנסע אחריהם איבד שליטה, פגע במעקה בטיחות והועף מכלי הרכב".

שני רוכבי אופונוע נהרגו ורוכב נוסף נפצע קשה בתאונה בכביש 70. שלומי גבאי, שלומי גבאי
זירת התאונה בכביש 70, ליד יקנעם/שלומי גבאי, שלומי גבאי

אריק, אחד מרוכבי האופנוע שרכב בקבוצה סיפר לוואלה! חדשות כי "אהבת האופנועים היא גדולה מכדי שנוכל לשאת את מה שקרה כאן הבוקר. הבוקר יצאנו במסגרת טיול של מועדון אופנועים מפי גלילות. היינו בדרך לאלונים, לעצור להפסקת קפה. בדרך לכרמיאל רוכב האופנוע החליק בסיבוב. הכביש לא היה חלק או רטוב".

פרמדיק מד"א, יובל לוונטל, מסר לוואלה! חדשות כי "מדובר בתאונת דרכים קשה. קבוצה של רוכבי אופנוע, המשתייכים לאיגוד האופנועים בישראל, היו בדרכם צפונה. במקום התאונה הבחנו בשני רוכבים, גבר ואשה כבני 40, שהחליקו עם האופנוע ונמצאו מוטלים על הכביש". דובר מד"א מסר כי רוכב האופנוע שנפצע קשה הבחין בשניים, וניסה לבלום את כלי הרכב שלו, ללא הצלחה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

אזור התאונה

הלילה נפצע באורח קשה רוכב אופנוע, בן 20, מפגיעת מכונית ברחוב אבא הילל סילבר בלוד. צוותי מד"א שהוזעקו למקום טיפלו בו במקום ופינו אותו עם פגיעה רב מערכתית לבית החולים אסף הרופא בצריפין. ביום שני שעבר נהרג

ביום שני שעבר נהרג רוכב אופנוע בן 30 וארבעה נוסעי מכונית נפצעו קל בתאונת דרכים בירושלים. התאונה אירעה בכביש בין הגבעה הצרפתית למחסום אל-זעים. צוותי מד"א ממרחב ירושלים קבעו את מותו של רוכב האופנוע במקום, ופינו את הפצועים לבית החולים הדסה הר הצופים בעיר.

שני רוכבי אופנוע נהרגו בתאונת דרכים ליד יקנעם, נובמבר 2012. שלומי גבאי, שלומי גבאי
זירת התאונה בכביש 70, הבוקר/שלומי גבאי, שלומי גבאי

לקריאה נוספת:
צעיר שנדרס והופקר: "בחיים לא הייתי בורח לפצוע"

השתתפה בהכנת הידיעה: מור שמעוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully