וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר שנדרס והופקר: "בחיים לא הייתי בורח לפצוע"

30.10.2012 / 17:45

ליאור גרינלנד, גולש סקייטבורד שנפצע בינוני מפגיעת מכונית בתל אביב, זועם על הנהג שנמלט מהמקום ולא עצר כדי לעזור לו. "הגשת עזרה לפצוע עושה את כל ההבדל"

ליאור גרינלנד, רוכב הסקייטבורד שנפגע ביום ראשון ממכונית בתל אביב והופקר על ידי הנהג, זועם עליו על שהותיר אותו פצוע בכביש ונמלט מהמקום. "זה ביזיון. איך אדם מרשה לעצמו לפגוע ולברוח?", אמר היום (שלישי) גרינלנד, המאושפז בבית החולים איכילוב בתל אביב בעקבות התאונה. "אם הייתי פוגע במישהו – בחיים לא הייתי מפקיר אותו. אני מקווה שאנשים יבינו שלא שווה לברוח. לא משנה מה קרה, מדובר בבן אדם שפגעת בו. במקרה שלי אמנם היו הרבה אנשים שראו את התאונה והגישו לי עזרה, אבל יש מקרים שבהם הגשת עזרה לפצוע עושה את כל ההבדל".

החשוד בדריסה שוחרר בתנאים מגבילים

גרינלנד, תושב תל אביב בן 22, נפצע באורח בינוני מפגיעת מכונית בעת שחצה ביום ראשון בערב מעבר חצייה ברחוב ראול ולנברג ברמת החי"ל בתל אביב. עדי ראייה שהבחינו במכונית פוגע בצעיר, הגישו עזרה ראשונה לגרינלנד והזעיקו ניידת מגן דוד אדום למקום. הנהג החשוד נתפס זמן קצר לאחר מכן סמוך למקום התאונה, ונעצר על ידי השוטרים. החשוד, תושב העיר בן 27, הכחיש בחקירה כי הוא הנהג שפגע בגרינלנד וטען כי הפגיעה שזוהתה בכלי הרכב שלו – מקורה בתאונה ישנה. השוטרים העבירו את רכבו של החשוד לבדיקה כדי לקבוע אם הנהג אכן פגע בגרינלנד. החשוד שוחרר בתנאים מגבילים לביתו.

הצעיר, שמנסה להתאושש מהפגיעה, שחזר את הערב שבו נפצע. "הייתי בדרך לשחק סנוקר ברחוב הברזל ברמת החי"ל. רכב שחצה את הצומת נכנס בי מהצד הימני הקדמי שלו. לאחר מכן הוא פשוט ברח", אמר גרינלנד, והוסיף כי חבר שעבר במקום התאונה סיפר לו כי עוברי אורח סימנו לנהג הפוגע לעצור, אך הוא המשיך בנסיעה. גרינלנד, הסובל מפגיעות בגפיים, יישאר תחת השגחה בבית החולים במשך שבוע לפחות. "שתי הרגליים שלי מקובעות, בשבוע הבא אמורים לעשות לי קיבוע פנימי. אני סובל מכאבים קשים ביותר", אמר.

עוד בנושא:
חשד לפגע וברח: פצע גולש סקייטבורד ונמלט מהמקום

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully