וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפגע וברח: פצע גולש סקייטבורד ונמלט מהמקום

29.10.2012 / 11:16

הגולש, צעיר בן 22, נפצע בינוני-קשה בתל אביב. הנהג עוכב לאחר שרכבו נמצא בסמוך למקום התאונה עם סימני פגיעה בחזיתו, וחשוד שהמשיך בנסיעתו ולא הגיש סיוע לפצוע

גולש סקייטבורד נפצע באורח בינוני עד קשה אתמול (ראשון) לאחר שנפגע מרכב בפינת הרחובות ראול ולנברג והצנחנים בתל אביב. נהג הרכב הפוגע המשיך בנסיעה ולא הגיש סיוע לפצוע. אזרחים שראו את המתרחש הם שהזעיקו את כוחות ההצלה ואת המשטרה, שעצרה חשוד בפגיעה - נהג רכב שעמד בצד הדרך בסמוך למקום. החשוד מכחיש כי הוא זה שפגע ברוכב.

סמוך לשעה 18:30 פגע הרכב, מסוג מאזדה, בגולש הסקייטבורד, תושב תל אביב בן 22, בעת שזה חצה את הכביש במעבר חצייה. על פי עדי ראייה, הנהג הפוגע לא עצר את רכבו והמשיך בנסיעה. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו במצב בינוני עד קשה לבית החולים איכילוב בתל אביב.

כוחות משטרה הגיעו למקום, הנמצא בסמוך לתחנת תל אביב צפון. הם תשאלו עדי ראייה שסיפרו על סוג הרכב. בסריקות שערכו השוטרים נמצא בסמוך למקום רכב העונה לתיאור שסיפקו עדי הראייה ואשר יש לו פגיעה בחזיתו. הם עיכבו את הנהג לחקירה, בה הכחיש הנהג כי הוא זה שפגע בגולש הסקייטבורד. את הפגיעה ברכב הסביר בכך שמדובר בתאונה ישנה.

בתום חקירתו שוחרר הנהג למעצר בית בן חמישה ימים. הרכב נלקח למעבדה משטרתית, אשר תנסה לקבוע האם אכן מדובר בפגיעה ישנה, או שנגרמה כתוצאה מפגיעה ברוכב הסקייטבורד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully