וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: היורה במלון באילת התאבד ולא חוסל

רמי שני

7.11.2012 / 18:26

חודש לאחר שוויליאם הרשקוביץ ירה למוות בטבח במלון לאונרדו בעיר הדרומית, אומרים במשטרה כי הוא ירה בעצמו במהלך ההתבצרות, ולא נהרג מירי הכוחות שהגיעו למקום

צילום: רויטרס, רן שאולי, אדריאן הרבשטיין עריכה: מיכאל ברגמן

וויליאם הרשקוביץ, שירה למוות בטבח במלון לאונרדו באילת לפני כחודש, התאבד לאחר מכן ולא נהרג כתוצאה מפגיעת כדורי היחידה ללוחמה בטרור – כך אומרים הערב (רביעי) במשטרה. הרשקוביץ נכנס למלון לאונרדו בשעה שבמקום אכלו האורחים ארוחת בוקר וירה בעוזר הטבח הראשי, שחוות דעתו המקצועית עליו הביאה לפיטוריו. על פי חוות דעת של המעבדה לזיהוי פלילי של המשטרה, הרשקוביץ ירה בעצמו בעת שהתבצר במלון.

מחקירת המקרה עלה כי הצעיר, שפוטר כמה ימים לפני המקרה, הגיע לבית המלון ושהה בו זמן מה לפני שפתח במסע הירי. הוא הבחין במאבטח שעמד בעמדת שמירה, זינק עליו מאחור ונאבק בו. בסרטי האבטחה שתיעדו את הצעיר הוא נראה הולם במאבטח ההמום. גבר ואישה שהבחינו בו ניסו להפריד בין הרשקוביץ והמאבטח ללא הצלחה.

במהלך המאבק בין השניים נשמט האקדח האישי של המאבטח מנרתיקו, והרשקוביץ, אחוז אמוק, לקח אותו. הצעיר לקח עמו גם את כובע הזיהוי של המאבטח וירה באוויר באולם הכניסה של המלון. האורחים שהיו לידו נמלטו, והרשקוביץ התקדם לכיוון המטבח. הוא הבחין בארמנדו עבד, עוזר השף הראשי של המלון שהודיע לו כמה ימים קודם לכן על פיטוריו, וירה בו למוות. לאחר מכן התבצר באחד מחדרי המלון וסירב להסגיר את עצמו לידי אנשי יחידת הלוחמה בטרור שטיפלו באירוע.

תייר ירה למוות בעובד המלון וחוסל, אוקטובר 2012. רן שאולי
זירת האירוע באילת/רן שאולי

בימים שלאחר האירוע הצטברו עדויות כי התנהגותו של הרשקוביץ עוררה תמיהה וחשש בקרב חלק ממשתתפי תכנית "אורנים", שבה לקח חלק, ובעקבות תלונות על התנהגותו הוא פוטר מעבודתו בבית המלון.

יו"ר הסוכנות היהודית, נתן שרנסקי, הקים ועדה לבדיקת הנסיבות שהובילו לקבלת הרשקוביץ לתכנית. בחברת israel way, המפעילה את התכנית, הדגישו כי הוא הצטרף לתכנית "לאחר שעמד בכל תנאי הקבלה והגיליון הרפואי שלו נמצא נקי".עם זאת, גורם מהתכנית "אורנים" אמר כי בימים האחרונים הרשקוביץ איים על יתר המשתתפים בתכנית, דיבר לעצמו, והשמיע הצהרות נגד ערבים, נאצים וארגוני טרור.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully