וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוריה: 50 תומכי אסד נהרגו בפיצוץ אדיר בחמה

ניר יהב

5.11.2012 / 16:52

באידליב נהרגו לפחות 72 אנשים במתקפה אווירית שביצע הצבא הסורי, ומספר בני אדם נפצעו באורח קשה בפיצוץ מטען חבלה בכיכר בדמשק. מהבוקר נהרגו ברחבי המדינה 180 בני אדם

צילום: רויטרס, צילום חובבים, עריכה: יאיר דניאל

לפחות 50 חיילי צבא סוריה וחברי מליציות התומכות במשטר הנשיא, בשאר אסד, נהרגו אחר הצהריים (שני) מפיצוץ מכונית תופת בפרברי העיר חמה. על פי הודעת הארגון הסורי לזכויות אדם, הפיצוץ אירע סמוך לכפר זיארה ובוצע על ידי מחבל מתאבד המזוהה עם ארגון אל-קאעדה.

מלחמת האזרחים בסוריה - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות

בתוך כך, לפחות 72 בני אדם נהרגו במתקפה אווירית שביצע הצבא הסורי באזור אידליב. על פי הודעת הארגון הסורי לזכויות אדם, במתקפה שבוצעה ליד העיר חראם, נהרג ככל הנראה אחד ממפקדי כוחות המורדים באזור.

חיילי הצבא הסורי החופשי במחוז אידליב בצפון-מערב סוריה. 28-29 באוקטובר, 2012. רויטרס
אנשי הצבא הסורי החופשי באידליב/רויטרס

כמו כן, הטלוויזיה הסורית דיווחה כי מטען חבלה התפוצץ בכיכר אלמזה בדמשק, וכתוצאה מכך נפצעו מספר בני אדם. בהודעה ששודרה בטלוויזיה, נמסר כי מחבלים הטמינו את המטען בכיכר וכי כמה בני אדם נפצעו באורח קשה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

עימותים קשים באזור דמשק

במהלך הבוקר דיווחה האופוזיציה כי צבא סוריה הפציץ מהאוויר ומהיבשה את מעוזי המורדים בשכונות דרומיות של הבירה דמשק. על פי הדיווחים, מטוסי קרב הפגיזו את השכונות סבאינה, יאלדה, ביבלה, א-תדמון וחג'ר אסווד. עוד דווח כי גם טנקים וארטילריה תקפו את השכונות.

האופוזיציה דיווחה כי מאז הבוקר נהרגו 180 בני אדם ברחבי המדינה. באזור דמשק ופרבריה דווח על עימותים קשים בין תומכי אסד לכוחות המורדים. כמו כן, התקיימו במהלך היום עימותים קשים והפגזות ברחבי המדינה, בעיקר באידליב שבצפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully