וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוריה: קצין בכיר בחיל האוויר חוסל בדמשק

ניר יהב

30.10.2012 / 18:19

הטלוויזיה הסורית דיווחה כי "קבוצת טרוריסטים" חיסלה חבר בפיקוד הבכיר של חיל האוויר הסורי. האופוזיציה הסורית דיווחה כי 61 בני אדם נהרגו היום בעימותים עם הצבא

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

עבדאללה מחמוד חלאדי, קצין בכיר בחיל האוויר הסורי, חוסל אתמול בשכונת רוכן א-דין בבירה דמשק, ככל הנראה על ידי כוחות המורדים – כך דיווחה היום (שלישי) הטלוויזיה הממלכתית בסוריה. על פי הדיווח, חלאדי, שדרגתו מקבילה לדרגת אלוף בצה"ל, נרצח "על ידי קבוצת טרוריסטים חמושה בעת שיצא מבית של אחד מחבריו בשכונת רוכן א-דין".

חיילי הצבא הסורי החופשי במחוז אידליב בצפון-מערב סוריה. 28-29 באוקטובר, 2012. רויטרס
"התקפות אוויריות חסרות תקדים". מורדים סורים באידליב/רויטרס

61 בני אדם נהרגו היום בעימותים בין כוחות המורדים, המתנגדים למשטרו של הנשיא בשאר אסד, לבין כוחות הצבא הנאמנים למשטר בדמשק. חיל האוויר הסורי תקף במהלך היום יעדים רבים, בעיקר באזור דמשק ופרבריה ולפי דיווחי האופוזיציה, התקיפות האוויריות היום היו "חסרות תקדים בהיקפן". שלושה בני אדם נהרגו בתקיפה של חיל האוויר בכפר סבינה שבפרברי דמשק, אך מרבית ההרוגים נפגעו בעיירה מערה נעמאן במחוז אידליב שבצפון המדינה. בין השאר הפגיז הצבא גם את חלב, חומס ודיר א-זור.

האופוזיציה הסורית דיווחה כי לצד המתקפות הבלתי-פוסקות מצד המשטר, אנשי הצבא הסורי החופשי – הזרוע המזוינת של האופוזיציה, הצליחו להשמיד שני טנקים של צבא סוריה, בעת שפשטו על העיר ערבין שבפרברי הבירה הסורית ועל העיירה זמלכא הסמוכה. בנוסף, דווח על גל מעצרים נרחב בסביבת דמשק. מנתונים שפרסמה היום האופוזיציה הסורית עולה כי במהלך ימי חג הקורבן, שבהם הוכרזה "הפסקת אש" בין המשטר לבין באופוזיציה בסוריה, נהרגו 439 בני אדם, בהם 45 ילדים ו-43 נשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully