וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסקת אש נוסח אסד: "מטוסים מפציצים בפרברי דמשק"

ניר יהב

28.10.2012 / 12:18

על פי דיווחי האופוזיציה, במהלך היום השלישי להפסקת האש כבר נהרגו בסוריה 12 בני אדם. עוד דווח כי הצבא מפגיז שכונות בדיר א-זור. אתמול דווח על 120 הרוגים ברחבי המדינה

צילום: סרטוני חובבים שהועלו לרשת, רויטרס; עריכה: יאיר דניאל

ביומה השלישי של "הפסקת האש" לרגל חג הקורבן בסוריה, דווח כבר על 12 הרוגים ברחבי המדינה, בהם אישה וילד. על פי דיווחי האופוזיציה, מטוסים של צבא סוריה תקפו בשעות הבוקר (ראשון) כמה עיירות סמוך לדמשק, בהן חרסתא וזמלכא. עוד דווח כי האופוזיציה השתלטה על מספר מחסומים ששייכים לצבאו של הנשיא בשאר אסד באזור. האופוזיציה דיווחה כי ארבעה מאנשי המשטר נהרגו במתקפה שביצעו המורדים על אחד המחסומים שנמצא בכפר עין תרמא באזור דמשק.

גם באזורים אחרים דווח על הפגזות כבדות. לפי דיווחי האופוזיציה, צבא סוריה שיגר פגזים רבים לעבר השכונות רשדיה וג'בילה שבדיר א-זור. בנוסף דווח על הפגזות כבדות בחלב, שכתוצאה מהן נהרגה צעירה סורית בשכונת סלימאן אל-חלבי בעיר. ארגון זכויות האדם הסורי דיווח כי בכמה שכונות בעיר מתנהלים עימותים קשים בין המורדים לצבאו של אסד, שבמהלכם נורו פגזים לעבר שכונת חאלדיה. גם באזור אידליב דווח על עימותים קשים.

כוחות אסד מפגיזים סמוך לאידליב במהלך הפסקת האש לכבוד חג הקורבן, אוקטובר 2012. רויטרס
כוחות אסד מפגיזים סמוך לאידליב במהלך סוף השבוע/רויטרס

על פי דיווחי האופוזיציה, במהלך אתמול נהרגו בסוריה כ-120 בני אדם. בין היתר דווח אתמול על התקיפה האווירית הראשונה של הצבא הסורי מאז שהפסקת האש נכנסה לתוקפה. על פי הדיווח, מטוסי חיל האוויר הסורי הפציצו בניין בפרבר אירבין שבפאתי דמשק. כמו כן, התקבל מידע גם על הפגזות כבדות באזור דיר א-זור.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully