וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירן הקימה בסיס במצרי הורמוז; "אויבנו חלשים"

חיל הים של משמרות המהפכה חנך בטקס חגיגי את בסיסו החמישי באזור האסטרטגי שבמפרץ הפרסי. מפקד משמרות המהפכה: "הצלחנו להרתיע את האויב, נוכחותו במפרץ חלשה ולא מאיימת"

חיל הים של משמרות מהפכה הקים בסיס חדש במצרי הורמוז, אזור אסטרטגי דרכו מועבר חלק ניכר מאספקת הנפט העולמית – כך דיווחה היום (ראשון) סוכנות הידיעות האירנית "פארס". הבסיס הינו הבסיס החמישי של משמרות המהפכה באזור המפרץ הפרסי, והוא הוקם סמוך לעיר הנמל האירנית בנדר לנגה.

"הנוכחות הצבאית החלשה של אויבנו במפרץ הפרסי לעולם לא תוכל לאיים על אירן, מאחר שהיא מעידה על ייאושו של האויב", אמר הבוקר מפקד משמרת המהפכה, מוחמד עלי ג'עפרי, שנכח בטקס פתיחת הבסיס. ג'עפרי הוסיף כי נוכחות אויביה של אירן במפרץ הפרסי כה מועטה, שאפילו הם מודים כי לא מדובר באיום צבאי.

הבסיס החדש של משמרות המהפכה במצרי הורמוז

לדברי ג'עפרי, פעולות משמרות המהפכה עד כה הצליחו "להרתיע את האויב" ולמנוע ממנו לתקוף את אירן. כמו כן, ציין ג'עפרי כי לאור חשיבותו הצבאית והכלכלית של אזור מצרי הורמוז, אירן מתכננת לבצע "פעולות תשתית נוספות לביסוס פיתוח בר-קיימא וביטחון באזור".

מפקד חיל הים של משמרות המהפכה, עלי פדאוי, נשא אף הוא דברים בטקס הפתיחה. לדבריו, הבסיס הימי החמישי הוקם כדי להעניק "כיסוי מבצעי" לאזור, וכי כעת הבסיס הראשון של חיל הים ישמש רק לאבטחה שוטפת באזור מצרי הורמוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully