וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לטרור יהודי: כתובות "תג מחיר" רוססו בשועפט

4.11.2012 / 13:00

בין הכתובות שנמצאו על מכוניות במזרח ירושלים היו "מוות לאויב" ו"ד"ש מאטינגר". צמיגיהם של שני כלי רכב נוקבו. בעל אחת המכוניות: "חוששים מאלימות קשה יותר שתפגע בנפש"

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

אלמונים ריססו היום (ראשון) כתובות "תג מחיר" על שישה כלי רכב השייכים לתושבי שכונת שועפט במזרח ירושלים. כמו כן, נוקבו צמיגים של שניים מכלי הרכב. בין היתר נכתב על כלי הרכב "הכיפות הסרוגות", "מוות לאויב", "חירות למולדת", "ד"ש מאטינגר", וכן "מעלה זיתים", שמה של שכונה יהודית במזרח הבירה.

תג מחיר בשועפאת ,נובמבר 2012. עומר מירון
ייתכן שהכתובת "ש"ג מאטינגר" מתייחסת לפעיל ימין הנמצא במעצר. מכונית שהושחתה בשועפט, היום/עומר מירון

ייתכן שהכוונה בכתובת "ד"ש מאטינגר" היא לפעיל הימין מאיר אטינגר, נכדו של מייסד תנועת כ"ך, הרב מאיר כהנא, שנמצא בימים אלה במעצר עד תום ההליכים בעקבות כתב אישום שהוגש נגדו בפרשת "חמ"ל המאחזים". שוטרי מרחב ציון חוקרים את נסיבות המקרה.

אחד מבעלי הרכב שביקש להישאר בעילום שם סיפר לוואלה! חדשות על החששות של התושבים בשכונה. "באתי בבוקר וגיליתי את הכתובות האלה. על הרכב שלי היו הכתובות 'ד"ש מאתינגר' ו'מעלה הזיתים' ואותי גם צ'יפרו בניקוב הצמיגים", סיפר בעל הרכב. "מדובר במעשה קשה וברור מאוד מאיפה זה מגיע, אבל אני סומך על המשטרה שתגיע למי שעשה את זה. זה מפחיד, אי אפשר לומר שלא. זאת לא הפעם שתושבי השכונה הזו סובלים מתגי מחיר. התושבים כאן חוששים מאלימות קשה יותר שתפגע בפעם הבאה גם בנפש".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
תג מחיר בשועפאת ,נובמבר 2012. עומר מירון
שמה של שכונה יהודית במזרח הבירה, "מעלה זיתים", היה בין הכתובות. מכונית שהושחתה בשועפט, היום/עומר מירון

ביום שישי רוססו כתובות "תג מחיר" בכפר בורקה, הסמוך לרמאללה. על פי החשד, פעילי ימין קיצוניים שהגיעו למקום ריססו את הכתובות, בהן "רמת מגרון סורגת כיפה" ו-"תג מחיר". בעקבות דיווחים שהתקבלו במערכת הביטחון, הוזעקו למקום כוחות הביטחון, אך החשודים נמלטו. החשד הוא כי הפעילים ניסו גם להצית כלי רכב בכפר.

לפני כשבועיים גם הציתו אלמונים מונית פלסטינית בכניסה לכפר דהריה שבדרום הר חברון, וכן ריססו כתובות גרפיטי על קיר סמוך. בין היתר נכתב "תג מחיר סוסיא" וכן את המילים "ד"ש מאטינגר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully