וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לטרור יהודי: כתובות "תג מחיר" ליד רמאללה

2.11.2012 / 19:51

על פי החשד, פעילי ימין קיצוניים ריססו את הכתובות - בהן "רמת מגרון סורגת כיפה" - ונמלטו מידי כוחות הביטחון שהוזעקו למקום. עוד נחשד כי הפעילים ניסו להצית כלי רכב

כתובות "תג מחיר" רוססו אחר הצהריים (שישי) בכפר בורקה, הסמוך לרמאללה. על פי החשד, פעילי ימין קיצוניים שהגיעו למקום ריססו את הכתובות, בהן "רמת מגרון סורגת כיפה" ו-"תג מחיר". בעקבות דיווחים שהתקבלו במערכת הביטחון, הוזעקו למקום כוחות הביטחון, אך החשודים נמלטו. החשד הוא כי הפעילים ניסו גם להצית כלי רכב בכפר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החשד הוא כי הפעילים ניסו גם להצית כלי רכב בכפר. בורקה, הערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשבוע שעבר הציתו אלמונים מונית פלסטינית בכניסה לכפר דהריה שבדרום הר חברון, וכן ריססו כתובות גרפיטי על קיר סמוך. בין היתר נכתב "תג מחיר סוסיא" וכן את המילים "ד"ש מאטינגר". ייתכן שהכוונה היא לפעיל הימין מאיר אטינגר, נכדו של מייסד תנועת כ"ך - הרב מאיר כהנא, שנמצא בימים אלה במעצר עד תום ההליכים בעקבות כתב אישום שהוגש נגדו בפרשת "חמ"ל המאחזים". מבצעי פעולות תג מחיר מרבים להשתמש בביטוי "ד"ש", ומוסיפים את שמו של אחד מחבריהם, שבדרך כלל נתון במעצר מלא או במעצר בית, כסוג של מסר למערכת הביטחון.

לפני כחודש רוססו כתובות נאצה בכניסה לכנסיית הדורמיציון בהר ציון שבירושלים. בין הכתובות שרוססו במקום, הכתובות "תג מחיר" ו-"ישו בן זונה". משטרת מרחב דוד בירושלים פתחה בחקירת המעשה. מפקד מחוז ירושלים, ניצב יוסי פריינטי, הורה על הקמת צוות חקירה מיוחד ביחידה המרכזית לחקירת המקרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully