וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לטרור יהודי: מונית הוצתה בדרום הר חברון

יהושע בריינר

22.10.2012 / 9:40

משפחה פלסטינית בכפר דהריה גילתה הלילה את המונית הבוערת והבחינה ברכב נמלט מהמקום. כתובות רוססו באזור ובין היתר נכתב "תג מחיר סוסיא". "מי מסוגל לעשות מעשים שכאלה?"

אלמונים הציתו הלילה (שני) מונית פלסטינית בכניסה לכפר דהריה שבדרום הר חברון, וכן ריססו כתובות גרפיטי על קיר סמוך. בין היתר נכתב "תג מחיר סוסיא" וכן את המילים "ד"ש מאטינגר". ייתכן שהכוונה היא לפעיל הימין מאיר אטינגר, נכדו של מייסד תנועת כ"ך - הרב מאיר כהנא, שנמצא בימים אלה במעצר עד תום ההליכים בעקבות כתב אישום שהוגש נגדו בפרשת "חמ"ל המאחזים". מבצעי פעולות תג מחיר מרבים להשתמש בביטוי "ד"ש", ומוסיפים את שמו של אחד מחבריהם, שבדרך כלל נתון במעצר מלא או במעצר בית, כסוג של מסר למערכת הביטחון.

האירוע קרה במהלך הלילה, כאשר בני המשפחה הפלסטינית המתגוררים במבנה שבכניסה לכפר התעוררו מקולות של רכב נוסע. כאשר בני המשפחה יצאו אל מחוץ לביתם, הם הבחינו במונית השייכת לאחד מבני המשפחה עולה באש ובכלי רכב נמלט מהמקום. רק לאחר מאמץ של למעלה משעה הצליחו בני הבית לכבות את הרכב הבוער שהושחת בצורה קשה.

"קמנו באמצע הלילה וראינו את הרכב עולה בלהבות", סיפר אבו סאנדוס ראעד, אחד מבני המשפחה, לוואלה! חדשות, "האנשים שעשו את המעשים הנוראים הללו נכנסו לרכב סובארו סטיישן לבנה ונמלטו מהמקום. התקשרנו בלילה למכבי האש בקריית ארבע אבל אף אחד לא ענה לנו, ורק הבוקר הגיעו לכאן מכבי אש פלסטינים. אין לי מושג מי יכול היה לעשות לנו אבל מי מסוגל לעשות מעשים שכאלה? מה זה הדבר הזה, תג מחיר?", תמה ראעד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכתובות שרוססו בכפר/מערכת וואלה!, צילום מסך

למקום הגיעו הבוקר גם פעילו?ת של ארגון מחסום-ווטש, שהביעו זעם רב על אזלת ידה של מערכת הביטחון. "מזעזע כל פעם מחדש לראות כיצד למתנחלים פורעי החוק האלה אין בושה להיכנס אל כפרים ולבצע פעולות של ונזליזם לשמו", אמרה אחת הפעילות, חגית בק, "אלה פעולות של טרור ומעניין מדוע המשטרה לא מצליחה לתפוס אותם שכן יש כאן כתב יד ברור וכתובת ברורה. זה מרגיז מאוד".

עוד בנושא
"יש ד-נ-א של מצית מסגד - אך אי אפשר להאשימו"
חשד לטרור יהודי: כתובות "ישו בן זונה" בכנסייה בירושלים
"תג מחיר": כתובות רוססו על מסגד ליד חברון

לפניות לכתב: joshjosh@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully