וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימה בנפאל: פרס על ראשו של נמר שטרף 15 בני אדם

לאחר שנמצא ראשו של ילד בן 4, הגיעה המשטרה למסקנה כי הנמר אחראי למותו ולמותם של 14 קורבנות נוספים, שרובם ילדים. הממשל המקומי אישר באופן חריג להרוג את החיה המוגנת

שרידי גופתו של ילד בן 4 שנמצאו בנפאל הובילו את המשטרה לחשוד כי נמר שחי באזור טרף עוד 14 בני אדם, בפרק זמן של כ-15 חודשים. ראשו של הילד נמצא אתמול (שבת) בבוקר ביער סמוך לביתו לאחר חיפושים רבים שנערכו אחריו באזור, המרוחק כ-600 קילומטרים מן הבירה קטמנדו.

שני שליש מבין קורבנותיו של הנמר היו ילדים בני פחות מעשר. האחרים הם ילדים ובני נוער בגילאים מבוגרים יותר, מלבד אישה בת 29 שיצאה ליער כדי ללקט מספוא עבור חיות המשק שלה, כנהוג בנפאל. מפקד המשטרה במחוז בייטדי, כמאל פרסד קארל, אמר כי "איש מהקורבנות לא היה גבר בוגר". הוא הוסיף כי רוב הסיכויים שהנמר לבדו אחראי למותם של 15 בני אדם, ואם זה לא המצב אז ישנם לכל היותר שני נמרים טורפי אדם שאורבים במקום.

אקולוג מהמחלקה לפארקים לאומיים בקטמנדו, מהשבור דאקאל, מסכים עם מפקד המשטרה, כי הסבירות להימצאותם של מעל לשני בעלי חיים טורפי אדם באותו אזור נמוכה ביותר, וכי רוב הנמרים מתקיימים מטרף של חיות בר. הוא הוסיף כי אילו היו במקום עוד חיות טורפות אדם, ככל הנראה היו יותר מ-15 קורבנות. כפי שעשה במקרה של בן ה-4, הנמר נהג להרוג את קורבנותיו, אשר מתגוררים בכפרים הסמוכים ליער, ואז לגרור אותם אל בין העצים כדי לטרוף אותם. לדברי מפקד המשטרה, הוא נהג להשאיר את ראשיהם של הקורבנות הצעירים, וכן חלק מאיבריהם של המבוגרים יותר, אותם הוא התקשה לעכל.

למרות שהחוק בנפאל אוסר על הריגת חיות בר, ניתן אישור מיוחד להרוג את הנמר המסוכן, ואף הוצא פרס על ראשו: כ-300 דולר יינתנו לאדם שילכוד או יהרוג אותו. הממשל המקומי עושה מאמצים כדי להגביר את המודעות לסכנות שבכניסה ליערות, וכן שלח כוחות משטרה חמושים אל היער בניסיון לצוד את הנמר. "אין שום ברירה מלבד הריגתו", אמר האקולוג דאקאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully