וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יושב על הגדר: צפו ברכב המסתננים תקוע באוויר

מסתננים ממקסיקו הציבו רמפות ליד הגדר וניסו לנהוג מעליה, אולם רכבם לא עמד במשימה ונתקע בגובה 4 מטרים. עם הגעת הפקחים האמריקנים, נמלטו המסתננים. "לא פעם ראשונה"

נתפסו על חם: מסתננים שאפתנים במיוחד החליטו לנסות לחצות את גדר הגבול בין מקסיקו לקליפורניה שבארצות הברית – בלי לצאת מהרכב. המסתננים, החשודים בניסיון הברחת סמים, הציבו רמפות מסביב לגדר והצליחו להעלות את הג'יפ בו נהגו עד לראשה בגובה יותר מארבעה מטרים, אולם במהרה התברר להם שלהוריד אותו לצד השני תהיה משימה מסובכת בהרבה.

משאית של מבריחי סמים שנתקעה מעל הגבול בין מקסיקו וארצות הברית, אוקטובר 2012. AP
ברשויות מעריכים כי החשודים ניסו להבריח סמים/AP

בעודם מנסים לחלץ את הרכב שנתקע, הבחינו המבריחים בפקחים אמריקנים שסיירו בגבול, ובתגובה החלו לרוץ לתוך שטח מקסיקו. דובר מטעם משמר הגבול של ארה"ב, ספנסר טיפרס, סיפר לסוכנות הידיעות AP כי הרכב ננטש במדינת קליפורניה, סמוך לגבול אריזונה, כשהוא ריק לחלוטין. עם זאת, ברשויות מעריכים כי קודם לכן היה בו סחורה מוברחת, ככל הנראה סמים, שהועלמה על ידי המבריחים בעקבות התקלה.

מסיבות מובנות, ניסיונות לנהוג מעל הגדר אל תוך ארה"ב אינם שכיחים. עם זאת, טיפרס סיפר כי בשנה שעברה, תפסו הרשויות אדם בעת שהשתמש ברמפה על מנת לחצות את הגדר. בניגוד לחשודים שנתקעו, האדם הצליח להשלים את המעבר, אולם לרוע מזלו הוא נעצר זמן קצר לאחר שצמיגיו נגעו באדמת ארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully