וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירן: "אין בעולם כיפת ברזל שאותה לא נוכל לחדור"

משה-חי הגיגת

1.11.2012 / 16:35

סגן הרמטכ"ל האירני צוטט באומרו כי דברי השבח על הצלחת המערכת, הם בגדר "לוחמה פסיכולוגית". "אין לישראל יכולת להתמודד עם אירן", הוסיף, וטען כי חדירת המל"ט סייעה לאירן

"אין בעולם כיפת ברזל שאנחנו לא יכולים לחדור", אמר היום (חמישי) סגן הרמטכ"ל האירני לענייני גיוס, תרבות ותעמולה, מסעוד ג'זאירי. אתרי חדשות באירן ציטטו את דבריו של ג'זאירי, באומרו כי "כל מה שנאמר על כיפת ברזל הוא ברובו לוחמה פסיכולוגית ותעמולה". הדברים נאמרו ברקע חדירת המל"ט שנשלח בידי חיזבאללה לשטח ישראל, בעקבות זאת הוסיף ג'זאירי כי "בידינו מידע טוב מחלקים שונים של המשטר הציוני".

יירוט של כיפת ברזל, מרץ 2012. רויטרס
"כיפת ברזל היא לוחמה פסיכולוגית". סוללה של המערכת בעת יירוט/רויטרס

ג'זאירי הגדיר גם את עצם האיומים בתקיפה מצד ישראל כלוחמה פסיכולוגית כזו, ואמר כי "מאמציה המודיעיניים של אירן מול אויביה מתקדמים מיום ליום. צריך לראות את איומיה של ישראל במסגרת אותה לוחמה פסיכולוגית". לדבריו, "הסיבה לכך היא שלישראלים אין היכולת להתמודד צבאית מול אירן".

"אינטרסים של אירן נפגעו בתקיפה בסודן"

שלשום אישר גורם צבאי בכיר באירן כי לתקיפה במפעל הנשק בחרטום שבסודן הייתה השפעה על יכולתה הצבאית של אירן, וכי להגעתן של שתי ספינות חיל הים האירני לנמל בסודן יש קשר להתפתחויות האחרונות ולתקיפה שביצעה לכאורה ישראל על מפעל הנשק "אל-ירמוכ" שבדרום הבירה. בראיון לרשת "אל-ערביה" אמר הגורם כי "יש התפתחויות רבות באזור אפריקה והן מעסיקות את משמרות המהפכה, וזאת, לאחר שאינטרסים של אירן נפגעו בתקיפה הישראלית".

הגורם הצבאי ציין שזו הפעם השנייה שישראל פוגעת באינטרסים אירנים בסודן. הפעם הראשונה, לדבריו, הייתה ב-2009, כשישראל התקיפה שיירה שנשאה נשק אירני לכיוון רצועת עזה. עוד אמר כי שיגור שתי הספינות האירניות לסודן היה במסגרת מלחמת ההסברה והמלחמה המודיעינית בין אירן לישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully