וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום ברצח דרנוב: דקר בנקמה על קטטה בסילבסטר

קובי מנדל

31.10.2012 / 12:24

מיכאל גייבדנוב מחיפה נאשם כי דקר את הצעיר מחוץ למועדון בצ'ק פוסט. לאחר מכן השליך את חולצתו ואת הסכין ששימשה אותו. מעצרו הוארך, והוא יישלח להסתכלות פסיכיאטרית

צילום: ערן גילווארג, עריכה: גדי וינסטוק

מיכאל גייבדנוב, תושב חיפה בן 29 הואשם היום (רביעי) ברצח הצעיר ולדימיר דרנוב במועדון בחיפה בראשית החודש. גייבדנוב נאשם גם בהחזקת סכין שלא כדין ובשיבוש הליכי משפט. על פי כתב האישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בחיפה, גייבדנוב רצה לנקום בדרנוב ובחבריו בעקבות קטטה שבה היו מעורבות שתי קבוצות החברים בליל הסילבסטר בשנה שעברה. מעצרו הוארך עד להחלטה אחרת. כמו כן, הוארך הצו לביצוע הסתכלות בתנאי אשפוז.

בחודש שעבר הגיעו דרנוב וגייבדנוב בנפרד למועדון "מלינה" בצומת הצ'ק פוסט, כאשר לדברי הפרקליטות גייבדנוב נשא על גופו סכין מתקפלת. כאשר הבחין בדרנוב, אותו זכר מהקטטה שהתרחשה מחוץ למעדון אחר בשנה שעברה, החל לעקוב אחריו. גייבדנוב מואשם כי יצא בעקבות דרנוב מהמועדון, דקר אותו פעמיים באזור החזה ונמלט מהמקום.

על פי כתב האישום, תוך כדי בריחת הנאשם מזירת הרצח, הוא זרק את הסכין, לאחר שקיפל את הלהב שלה, באחד הרחובות הסמוכים. בהמשך פשט את חולצתו שהייתה מוכתמת בדם, וזרק אותה לתוך פח אשפה ברחוב אחר, מרוחק יותר מזירת הרצח. לאחר מכן הסתתר גייבדנוב בסביבה, התקשר לחבר וביקש שיבוא לאסוף אותו ויביא לו חולצה אחרת. הוא התקלח בדירתו של החבר שהגיע לאסוף אותו במכוניתו. גייבדנוב נאשם עוד כי בימים שלאחר הרצח העלים את המכנסיים שלבש ואת הנעליים שנעל בעת האירוע.

מיכאל גייבדנוב החשוד ברצח ולדימיר דרנוב, אוקטובר 2012. ערן גילווארג
הנאשם ברצח בחיפה/ערן גילווארג

במהלך חקירתו הודה גייבדנוב בביצוע המעשה ואף שחזר אותו. לאחר השחזור, הציגו לו החוקרים סרטון שנלקח ממצלמות אבטחה של עסק סמוך, שתיעד את המעשה. הסרטון הוא מה שהוביל למעצרו של גייבדנוב, לאחר שחוקר של המשטרה זיהה אותו ברחוב, יושב על ספסל סמוך לביתו, ודיווח על כך לממוניו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully