וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודנט הודה ברצח ולדימיר דרנוב במועדון בחיפה

קובי מנדל

9.10.2012 / 16:31

המשטרה הודיעה כי עצרה חשוד, שטען שהמניע לרצח הצעיר מקריית-אתא הוא ריב קודם בין השניים - מערב השנה החדשה. הוא הביע חרטה על מעשיו. אם החשוד: לא מאמינה שהוא עשה את זה

צילום: ערן גילווארג עריכה: טל רזניק

(בווידאו: כתבה מזירת הרצח לפני שבועיים)

משטרת מחוז חוף טוענת כי פענחה את רצח ולדימיר דרנוב, בן 23 מקריית אתא, סמוך למועדון "מלינה" במפרץ חיפה, כך הותר היום (שלישי) לפרסום. לדברי המשטרה, החשוד ברצח – סטודנט בן 29 מהצפון, שנעצר בסוף השבוע - כבר שחזר את הדקירה, וטען כי הרקע הוא סכסוך בין חבורות צעירים במסיבה בסילבסטר האחרון. לטענת החשוד, באותו אירוע הוא הוכה על ידי הנרצח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
ולדימיר דרנוב/מערכת וואלה, צילום מסך

דרנוב נרצח ב-30 בספטמבר, ערב סוכות. החשוד טען בחקירתו כי כשהגיע למועדון, שוב פרץ ויכוח בינו לבין דרנוב - והוא החליט לרצוח אותו. לטענת חוקרי ימ"ר חוף, בפיקוד ניצב-משנה אלי אסייג, החשוד החליט לרצוח את דרנוב עוד לפני שהגיע למועדון, ולשם כך הצטייד בסכין. "הוא הביע צער על המעשה", מסר נצ"מ אסייג בשיחה עם וואלה! חדשות. לאחר שהחשוד הודה במעשים ושיחזר אותם, החוקרים הציגו לו סרטון, שנלקח ממצלמות אבטחה של עסק סמוך, שתיעדו אותו בשעת מעשה.

החשוד נעצר ביום חמישי. חוקר של המשטרה זיהה אותו ברחוב, יושב על ספסל סמוך לביתו - ודיווח על כך לממוניו. בלשים שהיו בתצפיות זיהו אותו בוודאות, והוא נעצר. השבוע, המשטרה תבקש להאריך שוב את מעצרו בבית משפט השלום בחיפה.

המועדון בחיפה בו נרצח צעיר בערב חג סוכות. שלומי גבאי
המועדון בסביבתו אירע הרצח/שלומי גבאי

אמו של החשוד אמרה כי היא אינה מאמינה שהוא עומד מאחורי הרצח. "הוא ילד טוב, אני לא מאמינה שהוא עשה את זה", אמרה האם בביטחון. "אני מוכנה לתת את הלשון שלי".

לדברי המשטרה, דרנוב נרצח לאחר שעזב את המועדון "מלינה" עקב עימות שפרץ במקום. כשצעד לעבר כביש מספר 4 הסמוך, הגיח מאחוריו החשוד, ודקר אותו כמה פעמים בלבו. דרנוב הצליח לזחול למועדון, ושם התמוטט ומת. עוברי אורח הגישו לו עזרה ראשונה עד להגעת אמבולנסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully