וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של הנרצח בחיפה: "ילד טוב ותלמיד מצטיין"

קובי מנדל

1.10.2012 / 17:10

מרינה דרנוב, אמו של ולדימיר שנרצח מחוץ למועדון לילה בחיפה, סיפרה כי בנה חי חיים עצמאיים ותכנן להתחיל ללמוד בטכניון: "אולי היה ויכוח במועדון, אבל אז הוא יצא והתרחק"

צילום: ערן גילווארג, שלומי גבאי. עריכה: טל רזניק

זירת הרצח בחיפה, הבוקר

הצעיר שנרצח לפנות בוקר (שני) מחוץ למועדון לילה בצומת הצ'ק פוסט בחיפה הוא ולדימיר דרנוב, בן 23 מקריית אתא. כך הותר לפרסום אחר הצהריים, לאחר שאביו, המתגורר באוקראינה, קיבל את הבשורה על מות בנו. מרינה, אמו של ולדימיר המתגוררת בחיפה, סיפרה היום לוואלה! חדשות כי רק לפני שבועיים סיים בנה קורס פסיכומטרי, ותכנן להתחיל מכינה בטכניון וללמוד הנדסת חשמל ואלקטרוניקה.

היא סיפרה גם כי בנה גדל בבית סבתו בקריית אתא, ומאז שנפטרה הוא ניהל אורח חיים עצמאי לחלוטין, ואף עבד תוך כדי לימודי הפסיכומטרי. "הוא היה ילד טוב, תלמיד מצטיין, ומעולם לא היו אתו בעיות", היא אמרה, "כפי שאני מכירה את הבן שלי, אולי היה ויכוח במועדון, ואז הוא התרחק ויצא החוצה".

רצח במועדון בשדרות הסתדרות במפרץ חיפה. ערן גילווארג, ערן גילווארג
זירת הרצח בחיפה, לפנות בוקר/ערן גילווארג, ערן גילווארג

מוקדם יותר אמר מפקד היחידה המרכזית במחוז חוף של המשטרה, ניצב-משנה אלי אסייג, כי דרנוב לא היה מוכר למשטרה. "מדובר באדם נורמטיבי, חיובי, אדם מן היישוב, אשר הגיע לבילוי במועדון", אמר אסייג.

ככל הנראה, דרנוב עזב את מועדון הלילה שבו בילה עקב עימות שהיה במקום. הוא צעד לעבר כביש מספר 4 הסמוך, ואז הגיח מאחוריו החשוד ברצח ודקר אותו מספר פעמים בלבו. דרנוב הצליח לחזור בכוחות אחרונים למועדון, ושם התמוטט ומת. אזרחים שהבחינו בו הגישו לו עזרה ראשונה עד להגעת האמבולנסים. "פתאום חבר שלי ראה בן אדם נדקר וקרא לי", סיפר ח'אלד עראר, שניסה לסייע לדרנוב. "הבן אדם שכב על הרצפה. כשניגבתי את פלג הגוף העליון ראיתי דקירה בצד שמאל, מתחת ללב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully