וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נרצח מחוץ למועדון בחיפה: "אדם נורמטיבי וחיובי"

שלומי גבאי וקובי מנדל

1.10.2012 / 12:12

ולדימיר דרנוב נדקר במהלך קטטה שהחלה בתוך מועדון לילה בצומת הצ'ק פוסט, ומת מפצעיו מחוץ לבית החולים רמב"ם. מפקד ימ"ר חוף: "הוא לא היה מוכר למשטרה". טרם אותר חשוד

צילום: ערן גילווארג, שלומי גבאי. עריכה: טל רזניק

המשטרה ממשיכה הבוקר (שני) בחקירת הרצח של ולדימיר דרנוב, בן 23 מקריית אתא, שאירע לפנות בוקר סמוך למועדון "מלינה" בצומת הצ'ק פוסט במפרץ חיפה. "הנרצח אינו מוכר למשטרה", אמר הבוקר מפקד היחידה המרכזית במחוז חוף של המשטרה, ניצב-משנה אלי אסייג, לוואלה! חדשות. "מדובר באדם נורמטיבי, חיובי, אדם מן היישוב, אשר הגיע לבילוי במועדון".

מחקירה ראשונית של היחידה המרכזית של מחוז חוף מצטיירת תמונה לפיה הנרצח הגיע למועדון לפנות בוקר כדי לחגוג מסיבת יום הולדת. במהלכה, תוך כדי שתיית אלכוהול, פרץ עימות מילולי שהקרבן היה ככל הנראה קשור בו.

רצח במועדון בשדרות הסתדרות במפרץ חיפה. ערן גילווארג, ערן גילווארג
זירת הרצח, הלילה/ערן גילווארג, ערן גילווארג

מפרטים ראשונים שהגיעו לוואלה! חדשות, עולה כי דרנוב עזב את המועדון מסיבה כלשהי והחל לצעוד לעבר הכביש הראשי (כביש 4). לפתע הגיח מאחוריו החשוד ברצח ודקר אותו שלוש עד ארבע פעמים בלבו. דרנוב התמוטט, ובכוחותיו האחרונים צעד כעשרים מטרים לעבר המועדון כשהוא שותת דם, ושם התמוטט ומת. עובדי מסעדות באזור הגישו לו עזרה ראשונה עד להגעת האמבולנסים. חוקרי ימ"ר חוף אספו עדויות וכן את מצלמות האבטחה של העסקים באזור, כשהם מנסים להתחקות אחר נתיב הימלטותו של החשוד במעשה, שנראה נמלט בכיוון הכללי של צומת הצ'ק פוסט. החוקרים תשאלו עשרות בני אדם שהיו במועדון, אך עד כה טרם נעצרו חשודים.

ח'אלד עראר, שהיה ממגישי הסיוע לנרצח, סיפר כי הגיע אליו מיד לאחר האירוע. "פתאום חבר שלי ראה בן אדם נדקר וקרא לי", סיפר עראר, "הבן אדם שכב על הרצפה. כשניגבתי את פלג הגוף העליון ראיתי דקירה בצד שמאל, מתחת ללב". אביו של דרנוב, המתגורר באוקראינה, קיבל את ההודעה על מות בנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully