וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר חשוד ברצח במועדון בחיפה בשבת שעברה

קובי מנדל

5.10.2012 / 12:15

החשוד ברצח ולדימיר דרנוב מחוץ למועדון בצומת צ'ק פוסט בתחילת השבוע, כבן 30 מהצפון, הובא היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בעיר. בדיון נכחו בני משפחת הקרבן

צילום: ערן גילווארג עריכה: טל רזניק

זירת הרצח בחיפה

בית משפט השלום בחיפה התיר הבוקר (שישי) לפרסום כי נעצר חשוד ברצח הצעיר ולדימיר דרנוב מחוץ למועדון בצומת צ'ק פוסט בחיפה בתחילת השבוע. בדיון בהארכת מעצרו של החשוד, כבן 30 מאזור הצפון, נכחו הוריו וחבריו של דרנוב. החשוד הוכנס לתא המעצרים כשהוא מסתיר את פניו בחולצתו ונותר כך במשך כל הדיון כשהוא שומר על שתיקה.

רצח במועדון בשדרות הסתדרות במפרץ חיפה. ערן גילווארג, ערן גילווארג
זירת הרצח בחיפה בתחילת השבוע/ערן גילווארג, ערן גילווארג

על פי החשד, דרנוב, בן 23 מקריית אתא, נרצח לאחר שעזב את המועדון עקב עימות שפרץ במקום. כשצעד לעבר כביש מספר 4 הסמוך, הגיח מאחוריו החשוד ברצח ודקר אותו מספר פעמים בלבו. דרנוב הצליח לחזור בכוחותיו האחרונים למועדון, ושם התמוטט ומת. אזרחים שהבחינו בו הגישו לו עזרה ראשונה עד להגעת האמבולנסים. "פתאום חבר שלי ראה בן אדם נדקר וקרא לי", סיפר ח'אלד עראר, שניסה לסייע לדרנוב. "הבן אדם שכב על הרצפה. כשניגבתי את פלג הגוף העליון, ראיתי דקירה בצד שמאל, מתחת ללב".

המועדון בחיפה בו נרצח צעיר בערב חג סוכות. שלומי גבאי
המועדון שסמוך לו אירע הרצח/שלומי גבאי

מרינה, אמו של ולדימיר המתגוררת בחיפה, סיפרה לוואלה! חדשות כי רק לפני שבועיים סיים בנה קורס פסיכומטרי, ותכנן להתחיל מכינה בטכניון וללמוד הנדסת חשמל ואלקטרוניקה. היא סיפרה גם כי בנה גדל בבית סבתו בקריית אתא, ומאז שנפטרה ניהל אורח חיים עצמאי לחלוטין, ואף עבד תוך כדי לימודי הפסיכומטרי. "הוא היה ילד טוב, תלמיד מצטיין, ומעולם לא היו איתו בעיות", סיפרה האם. לדבריה, "כפי שאני מכירה את הבן שלי, אולי היה ויכוח במועדון, ואז הוא התרחק ויצא החוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully