וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח את בן זוגה של חברתו לשעבר: "זילות חיי אדם"

קובי מנדל

31.10.2012 / 11:00

אברהם אלחיאני מנשר הורשע ברצח אמיל בניטה, בן זוגו של חברתו לשעבר. לפי כתב האישום, הוא דקר את האישה ואז רדף אחרי בן זוגה ודקר אותו למוות. "סירב להשלים עם הפרידה"

אברהם אלחיאני בן 54 מנשר הורשע היום (רביעי) ברצח אדם ובעברה של חבלה בכוונה מחמירה כלפי בת זוגו של הנרצח, שהייתה בעבר בת זוגו שלו. בית המשפט המחוזי בחיפה קיבל את טענות הפרקליטות לפיהן אלחיאני רצח את אמיל בניטה, בן 51, בשל ריב שהחל כאשר בת זוגו של בניטה הגיעה לביתו כדי לאסוף את חפציה. בהכרעת הדין ציין סגן נשיאת בית המשפט השופט יוסף אלרון כי זילות חיי אדם זועקת מהמקרה.

בחודש מאי בשנה שעברה הגיע בניטה עם בת זוגו, המתלוננת בתיק, לנקודת המשטרה בנשר, על מנת להסדיר את נטילת חפציה מדירתו של אלחיאני. אלחיאני הגיע אף הוא למקום ונתן הסכמתו לכך שהדבר ייעשה בליווי שוטרת ומתנדב. לאחר מכן הגיעו הארבעה, אלחיאני, בת הזוג לשעבר, השוטרת והמתנדב, לדירתו של אלחיאני, כאשר בניטה המתין מחוץ לדירה ברכבו.

המתלוננת החלה להכניס את חפציה לתוך שקיות אותן, העבירה לידי בניטה שהמתין מחוץ לדירה. בכתב האישום נכתב שבהמשך התפתחו חילופי דברים בין המתלוננת לאלחיאני, במהלכם הכה אותה באגרופו בעוד השוטרת והמתנדב עומדים בסמוך. לאחר מכן נטל אלחיאני סכין, התקרב אל המתלוננת, ובעת שהשוטרת עמדה ביניהם דקר אותה שתי דקירות, בפלג גופה העליון ובידה השמאלית. לשמע צעקות האישה, נכנס בניטה לדירה, והיא נמלטה ממנה. בניטה ואלחיאני החלו לדחוף זה את זה, בעוד המתנדב אוחז בחולצתו של אלחיאני כדי להרחיקו מבניטה. אלחיאני הצליח להשתחרר מאחיזת המתנדב וכשהסכין בידו החל לרדוף אחר בניטה שנמלט מהדירה. לבסוף הצליח להשיג אותו ודקר אותו באמצעות הסכין מספר דקירות בפלג גופו העליון. במהלך המשפט כפר אלחיאני בהאשמות וטען להגנה עצמית.

השופט אלרון קבע כי אין ממש בטענת ההגנה העצמית. הוא הוסיף כי אלחיאני היה קר רוח למדי בתום האירוע וכי הצטייד בסכין עוד טרם נכנס הנרצח לדירה. הוא קבע עוד כי הוכח מעל לספק סביר, כי על רקע מערכת יחסים עכורה ביותר, בכלל זה איומים הדדיים ואיבה גדולה, היה לאלחיאני מניע לביצוע העבירה. על פי עדויות שנשמעו במשפט ותמלילי שיחות טלפון בין בני הזוג לשעבר, אלחיאני סירב להשלים עם הפרידה ובפרט עם קיומו של בן זוג חדש בחיי המתלוננת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully