וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופאה מהשרון חשודה במעורבות ברצח נשות המאהב

30.10.2012 / 12:38

לפי החשד, השניים ניסו לזכות בכספי הביטוח של אשתו, שמתה ב-2009. עוד נבדקת האפשרות שהייתה מעורבת ברצח בת זוג נוספת של האיש. בבית המשפט אמרה: "לא רצחתי אף אחד"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: גדי וינסטוק

רופאה תושבת אזור השרון נעצרה אתמול (שני) בחשד שהייתה מעורבת ברצח אשתו של גבר איתו ניהלה רומן בשנת 2009. על פי החשד, האישה, בת 45, הייתה מעורבת גם בעבר ברצח של אישה שהייתה במערכת יחסים עם אותו גבר.

בית משפט השלום הכפר סבא האריך היום את מעצרה של האישה בשלושה ימים. לדיון הגיע בן הזוג מסיבה שאינה ברורה. הוא הוצא מהמקום ונעצר. בהפסקה בדיון, אמרה החשודה: "לא עשיתי שום דבר פלילי. לא רצחתי אף אחד ולא ראיתי את ג'ני מעולם".

נסיבות מותה של ג'ני קופר ב-2009 עדיין לא ברורות, אך על פי החשד לא היה מדובר במוות טבעי אלא ברצח. בעקבות חקירת המקרה, והחשד למעורבותה של האישה, בימ"ר מרכז של המשטרה בודקים גם את החשד שהייתה מעורבת בגרימת מותה של אורית קופרשניץ, שמצאה את מותה בינואר 1994, וגם במקרה זה נבדק החשד שמא מדובר ברצח.

מהמשטרה נמסר שנסיבות מותן של השתיים עדיין נבדקות, וחקירת הרופאה נמצאת בראשיתה. על פי החשד, ייתכן שהמעשה בוצע על רקע ניסיון של הרופאה ובן זוגה לזכות בביטוח חייהן של השתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully