וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרופאה העבירה חפציה כדי לגור בבית הנרצחת"

30.10.2012 / 15:00

בהארכת מעצרה של הרופאה החשודה כי סייעה לבן זוגה לרצוח את אשתו באמצעות כדורי שינה, טענה המשטרה כי החשד מתבסס על כך שתכננה לעבור לגור עמו טרם הרצח. הבעל נעצר אף הוא

צילום: שלומי גבאי, עריכה: גדי וינסטוק

המשטרה ממשיכה לחקור את נסיבות מותה של ג'ני קופר ב-2009, בניסיון לקבוע אם אכן נרצחה על ידי בעלה, שמעון קופר, בסיוע רופאה מאזור השרון עמה ניהל רומן. בדיון שהתקיים היום (שלישי) בהארכת מעצרה של הרופאה, בת 45, מסרה המשטרה כי החשד נגד השניים מתבסס על העובדה שהאישה כבר העבירה את חפציה לבית בן הזוג זמן קצר לפני מותה המסתורי של קופר.

לדברי המשטרה, החשודה תכננה לעבור לגור בביתו של קופר, בן 60, וכבר העבירה מזוודות וציוד נוסף לחצר הבית. סנגורה של הרופאה, עורך הדין משה מרוז, הסביר כי היא אכן תכננה לעבור לגור בבית, אולם במחשבה שבכוונתה לעזוב את הבית. לדבריו, אם מרשתו הייתה יודעת שבן זוגה מתכנן לרצוח את אשתו, היא הייתה מפסיקה את הקשר ביניהם.

על פי החשד, קופר רצח את אשתו השלישית באמצעות כדורי שינה, אותם רכש באמצעות מרשמים שקיבל מהמאהבת שלו. בדו"ח הפתולוגי המקורי שהוצא לאחר מותה של האישה, אכן נמצאו בגופה ארבעה סוגים שונים של כדורי שינה בכמות טיפולית, אולם נקבע כי מתה בנסיבות טבעיות – כתוצאה מאירוע לב. במהלך הדיון בבית משפט השלום בכפר סבא היום, התברר כי עד כה, בחקירה הנוכחית, לא נשללה קביעה זו. בזמנו, תיק החקירה של קופר נסגר, אולם לאחר ערעור, הוא נפתח מחדש.

בהפסקה מהדיון הכחישה הרופאה כל קשר למות האישה ואמרה כי "לא עשיתי שום דבר פלילי. לא רצחתי אף אחד ולא ראיתי את ג'ני מעולם".

הארכת מעצר למריה זקוטסקי  הרופאה המרדימה שנתנה סם הרדמה ,אוקטובר 2012. שלומי גבאי
השופט קבע שמדובר בחשד ברמה נמוכה יחסית, והאריך את מעצרה בשלושה ימים/שלומי גבאי

בנוסף, בודקים במשטרה אפשרות שהרופאה הייתה מעורבת גם בעבר ברצח של אשתו הראשונה של קופר, אורית, שמצאה את מותה בינואר 1994. בימ"ר מרכז בודקים גם את נסיבות מותה. אחד הכיוונים שנבדקים הוא שבשני המקרים מדובר בניסיון של שני החשודים לזכות בכספי הביטוח של הנרצחות.

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרה של הרופאה בעשרה ימים, אולם לאחר קריאת מסמך של המשטרה בדבר ההתפתחויות בחקירה, השופט קבע שאף על פי שמדובר בחשד סביר, זהו חשד ברמה נמוכה יחסית. על כן, תוך התחשבות בעברה הנקי ובמעמדה כרופאה בכירה, הוא החליט להורות על הארכת מעצרה בשלושה ימים בלבד, עד ליום חמישי הקרוב.

עורך הדין מרוז טען בדיון כי המשטרה עצרה את החשודה במטרה להפעיל לחץ על החשוד המרכזי – הבעל. לדבריו, עניינה יתברר והיא תשוחרר בהקדם.

החשוד שמעון קופר נעצר אף הוא, לאחר שהגיע לבית המשפט בעצמו במהלך הדיון של בת זוגו. מעצרו הוארך עד יום ראשון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully