וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שמעתי על רצח בבת ים – כשהגעתי ראיתי שזו אחותי"

29.10.2012 / 21:56

קרוביה של אסתר אברהם, שנורתה למוות, מתקשים לעכל את האובדן. על אף שפנתה בעבר לרשויות הרווחה, אחיה סיפר כי לא ידע על בעיות בין אסתר לבין בעלה, שוטר מג"ב החשוד ברצח

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

עשרות בני אדם הגיעו הערב (שני) לבית הוריה של אסתר אברהם ברמלה, שנורתה למוות בביתה בבת ים, על פי החשד על ידי בעלה. מחר בבוקר תבקש המחלקה לחקירות שוטרים להאריך את מעצרו של בעלה לשעבר, שוטר משמר הגבול בשנות ה-40 לחייו החשוד ברצח. באחד החדרים בדירה הקטנה ישב בנם של בני הזוג, חייל בן 20, ומירר בבכי. חברים וקרובי משפחה הקיפו אותו וניסו לנחמו, אך הבן, שככל הנראה היה עד לרצח, התקשה אפילו לדבר.

על אף שלפני מספר שנים פנתה אברהם לרשויות הרווחה והתלוננה על אלימות מצד בעלה, בני המשפחה סיפרו כי הם המומים ומופתעים מהרצח. לדברי אחיה, הוא לא ידע על בעיות בין בני הזוג, שהתגרשו לפני מספר חודשים אך המשיכו לגור תחת אותה קורת גג, בדירה ברחוב בלפור. "שמעתי בחדשות על אישה שנרצחה באותו רחוב בבת ים והייתה לי תחושה לא טובה. נסעתי מיד למקום וראיתי שמדובר באחותי", סיפר בעצב.

חשד לרצח בבת ים , אוקטובר 2012. יותם רונן
בני המשפחה ניסו לנחם את הבן, שככל הנראה היה עד לרצח. זירת האירוע, הבוקר/יותם רונן

מבדיקת המקרה עלה כי המשפחה הייתה מוכרת טרם האירוע לשירותי הרווחה בעיר. לפני מספר שנים, פנתה אם המשפחה אל גורמי הרווחה והתלוננה על אלימות מצד בעלה. "היא הגיעה לאגף הרווחה וסיפרה על אירועי אלימות בבית", סיפר גורם רווחה המעורה בפרטים. "האישה טופלה על ידי עובדת סוציאלית דוברת אמהרית במרכז לשלום המשפחה בעיר במשך מספר שנים, ולא הסכימה שאיש ידע על המתרחש בבית ובטח שלא להגיש תלונה במשטרה".

השוטר התקשר הבוקר למוקד 100 של המשטרה, ודיווח כי ירה למוות באשתו בדירתם. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו לדירה, מצאו את האישה ללא רוח חיים. לאחר ניסיונות לבצע בה פעולות החייאה, נקבע מותה. בנם בן ה-20 של בני הזוג נמצא ליד הגופה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
בעל רצח  את אשתו ברחוב בלפור בבת ים. יותם רונן
המשפחה הייתה מוכרת לשירותי הרווחה. זירת האירוע/יותם רונן

אחותו של החשוד ברצח, המתגוררת בבניין שממול, סיפרה כי היא המומה ומופתעת ממה שאירע, וכי בני הזוג התגרשו לפני חצי שנה, אך עדיין התגוררו באותו בית. "לא היו ביניהם בעיות ולא אלימות. אני לא יודעת מה קרה", היא ציינה. "יש לנו אבא שגר באשקלון, אבל לא סיפרתי לו עדיין, הוא מאוד מבוגר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully