וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלומות באוויר: 2 טייסים בריטים נרדמו באמצע טיסה

בשתי תקריות שונות, נרדמו טייסים של חברת התעופה בריטיש איירווייז בעת שהיו לבדם בתא הטייס. שני המקרים הסתיימו ללא פגע. התאגדות הטייסים הבריטית: התופעה שכיחה

שני טייסים בריטים נרדמו בשתי תקריות שונות, בעת שהטיסו מטוסים מלאים בנוסעים בגובה אלפי מטרים באוויר. על פי הדיווחים היום (שני) בכלי תקשורת בריטיים, שני הטייסים נותרו לבדם בתא הטייס, ללא טייסי המשנה, והשאירו למעשה את ההגאים ללא השגחה. למרבה המזל, שני המקרים הסתיימו ללא אסון.

באחד המקרים, הטייס יצא על מנת להשתמש בשירותים וכשחזר לא הצליח להעיר את סגנו דרך מערכת הקשר. הוא נכנס לתא הטייס באמצעות קוד, ומצא את הטייס "רכון מעל להגאים" – כך לפי דו"ח חקירת המקרה. טייס נוסף מצא עצמו במצב דומה, כאשר לא הצליח להיכנס לתא הטייס. כשנכנס בסופו של דבר, הוא מצא את סגנו ישן, ונאלץ לנערו על מנת להעירו.

הרשויות סירבו לחשוף את זהויותיהם של שני הטייסים, השייכים לחברת התעופה "בריטיש איירווייז", אך בהתאגדות הטייסים הבריטית טוענים כי מדובר בתופעה שכיחה. לדברי גורמים בהתאגדות, 43% מחבריה הודו בסקר כי הם נוהגים לישון בתא הטייס, וכשליש סיפרו כי התעוררו וגילו שהטייס השני ישן גם כן.

אחראי הביטחון של התאחדות הטייסים, רוב הנטר, הסביר כי הטייסים חוששים להתלונן על עייפות, שמא יינקטו נגדם צעדי משמעת. "אנו מקבלים לעיתים קרובות מכתבים העוסקים במקרים כאלה, שבהם טייסים חשים שהתהליך אליו הם נקלעים מעייף יותר מהעבודה עצמה", אמר הנטר. "נהיה קל יותר להתמודד עם מעט עייפות מאשר לדווח על כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully