וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד הפיל שישה: סוכן סמוי שחשף סוחרי סמים במרכז

28.10.2012 / 13:28

השישה יובאו במהלך היום לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב. במסגרת הפעילות נתפסו וחולטו סמים מסוג מריחואנה וקוקאין, וכן סכום כסף גבוה, מכוניות וקטנועים

מכה לשוק הסמים באזור המרכז? בתום פעילות של מפלג הסמים ביחידה המרכזית של מחוז תל אביב, שכללה הפעלת סוכן סמוי, נעצרו הבוקר (ראשון) שישה חשודים בסחר בסמים מסוג מריחואנה וקוקאין בגוש דן. כמו כן נתפס וחולט סכום כסף של מאות אלפי שקלים במזומן, רכבים וקטנועים, אשר שימשו על פי החשד לביצוע העבירות. המשטרה תבקש להאריך את מעצרם של השישה בבית המשפט השלום בתל אביב, אך בימ"ר יודעים שזהו רק קצה הקרחון במלחמה בשוק הסמים במרכז.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השלל שנמצא/מערכת וואלה!, צילום מסך

סוכן סמוי הוא אימת סוחרי הסמים. הסוכן לומד את השטח, את שפת הדיבור של שוק הסמים ולעיתים אף מאמץ מראה מתאים. הוא רוכש את אמונם של הסוחרים ומבצע מספר רכישות של הסם, בטרם הופכת החקירה לגלויה. זהותו של הסוכן נשמרת בסוד גם לאחר ביצוע מעצרים. סוחרי סמים בדרך כלל חשדנים לגבי הלקוחות שלהם, מחשש שמדובר בסוכן משטרתי סמוי.

החקירה במפלג הסמים, בפיקודו של סגן ניצב ירון קלדס, החלה לפני ארבעה חודשים. בעקבות מידע מודיעני על יעדים ממוקדים של הימ"ר הוחלט להחדיר את הסוכן לשורותיו של שוק הסמים. בין היתר רכש הסוכן מהחשודים חומר החשוד כקוקאין, חשיש וסם מסוג הידרו. כאמור, לאחר תקופה בה פעל באופן סמוי, הפכה הבוקר החקירה לגלויה. שוטרי מפלג סמים ובילוש, יחד עם יחידת 101 של משמר הגבול ושוטרי מרחב יפתח, פשטו על בתיהם של החשודים בבת ים, חולון ויפו – ועצרו אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully