וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העצורים בפרשת ייצור המטענים מכחישים את החשדות

24.10.2012 / 3:45

מעצרם של 12 מהחשודים במעורבות ברשת שייצרה ומכרה מטעני חבלה הוארך ביומיים עד שישה ימים. עורך דינו של נער החשוד בייצור מטענים: "הוא אומר שמדובר בעורבא פרח"

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יותם בן-דוד

בית משפט השלום בתל אביב הורה אמש (שלישי) להאריך בשישה ימים את מעצרם של שישה מהחשודים במעורבות ברשת לייצור ומכירה של מטעני חבלה, אשר שימשו לכאורה ארגוני פשיעה באזור המרכז. מעצרם של חמישה חשודים נוספים הוארך בשלושה ימים, ומעצר חשוד נוסף הוארך ביומיים. החשודים המרכזיים בפרשה מכחישים את החשדות המיוחסים להם. אחד העצורים הוא אסיר המרצה 12 שנות מאסר שחשוד בהזמנת עשרות מטעני חבלה.

עורך הדין אורי קינן, סנגורו של אחד העצורים, מסר את הכחשת מרשו, נער החשוד בייצור מטענים. "המעצר של הלקוח שלי בוצע רק היום, ולפי האינפורמציה שקיבלתי ממנו, מדובר בעורבא פרח", אמר קינן. "אני מקווה שבסופו של יום המשטרה תגיע לאותה מסקנה. בשלב הזה, כשאנחנו לא יודעים מה הראיות שנמצאות בידי המשטרה, לא נוכל להתייחס לתוכן הדברים".

הארכת מעצר לחשודים במעורבות בייצור וסחר של מטעני חבלה שיועדו לעבריינים, אוקטובר 2012. דרור עינב
אחד החשודים המרכזיים מובל להארכת מעצר, אתמול/דרור עינב

בפשיטה שערכה אתמול היחידה המרכזית במחוז תל אביב, נעצרו 13 חשודים ונחשפו שתי מעבדות חבלה בדירות בבניין מגורים ברחוב התנאים בחולון וברחוב עמיאל בפתח תקווה. 6 בני אדם נוספים נעצרו במהלך הימים האחרונים. מפקד הימ"ר, ניצב-משנה גדי אשד, ציין כי "מדובר באחת מרשתות אמצעי הלחימה הגדולות שנתפסו בארץ". בימ"ר ציינו עוד כי מדובר במטעני חבלה ברמה גבוהה, משוכללים ומסוכנים, והוסיפו כי תאונת עבודה באחת המעבדות יכולה הייתה להביא לקריסת הבניין כולו.

חלק מהעצורים חשודים בייצור המטענים, חלקם בסחר וחלק על פי החשד היו לקוחות אשר רכשו או תכננו לרכוש את המטענים. החקירה התנהלה בחודשיים האחרונים באופן סמוי. ביום חמישי שעבר, נעצרו שני בני אדם כשברשותם מטען חבלה מוכן לפיצוץ, אז הבינו בימ"ר כי המטענים הגיעו לכאורה לידיים עברייניות. אתמול, כאמור, ערכו את הפשיטה בשתי הדירות וביצעו מעצרים. בין החשודים, צעיר בן 18 אשר נעצר יחד עם אביו בביתם בחולון. על פי החשד, הצעיר רכש את השכלתו בייצור מטעני חבלה דרך האינטרנט.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully