וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הסתיר רימונים, רובה M-16 וסמים בגן ילדים

30.4.2012 / 9:21

בעקבות מידע מודיעיני, נתגלה לאחרונה המחבוא בגג מבנה הגן. למרבה המזל לא מצא אותו אחד הילדים. לאחר חקירה, נעצר אתמול אדם המוכר למשטרה, בן 39, שמתגורר סמוך לגן

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל)

תושב בת ים בן 39 נעצר הלילה (שני) בחשד שהחזיק והסתיר מצבור אמצעי לחימה וסמים בגן ילדים סמוך לביתו, ברחוב הצנחנים בבת ים. המצבור התגלה לפני כחודשיים על ידי בלשי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב וילדי הגן פונו עם גילויו.

בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל במשטרת תל אביב, ב-15 בפברואר, הגיעו בלשי הימ"ר, בפיקודו של סגן-ניצב יואב קוטלר, לגן הילדים הדתי ברחוב הצנחנים בבת ים. במצבור שגילו שם מצאו הבלשים: רובה M-16, אקדח, "אצבעות" חבלה, רימונים ורימוני הלם וכן קילוגרם סם מסוג חשיש. ההערכה הייתה כי מדובר בסליק של אחד מארגוני הפשע ונועד לשימוש פלילי.

המצבור הוחבא היטב בגג של גן הילדים ולמרבה המזל לא גילה אותו אחד הילדים. המשטרה פינתה את הגן והרחיקה ממנו את הילדים ואת הגננות וחבלני המשטרה פינו בזהירות את האמל"ח, ללא נפגעים. לאחר מכן הגיעו אנשי המעבדה לזיהוי פלילי והחלו לסרוק את השטח, במטרה לגלות ממצאים, אשר יובילו אותם לעבריינים שהחביאו את הנשק.

בשל חשיבות המקרה והקישור האפשרי לארגוני פשיעה, החקירה הוטלה על מפלג תשאול בימ"ר תל אביב, בפיקודו של רב פקד שמואל בבאי. שם החלו באיסוף מידע מודיעיני ובניתוח הראיות שהתגלו בזירה, בניסיון לקשר את האמל"ח לאחד מארגוני הפשיעה.

בעקבות החקירה נעצר הלילה תושב בת ים המוכר למשטרה, המתגורר בצמוד לגן, בחשד שהחזיק ברשותו את הנשק והסמים והטמין אותם במקום המסתור. במשטרה טוענים כי בידיהם חומר חקירה הקושר את החשוד לאמצעי הלחימה. הוא יובא הבוקר להארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

לקריאה נוספת
חשד: עו"ד ברקו הסתירה אמצעי לחימה בבניין מגוריה
חשד: רכז הביטחון החביא בביתו מחסן נשק

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully