וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: עו"ד ברקו הסתירה אמצעי לחימה בבניין מגוריה

2.10.2011 / 15:10

המשטרה פשטה אתמול על בניין מגורים בלב ראשון לציון, ומצאה בו מחסן ובו טילי לאו, אקדחים ולבנת חבלה. עורכת הדין ליאורה ברקו, שהורשעה בעבר בהעברת סמים ללקוחותיה בכלא, נעצרה

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכה: טל רזניק)

מחסן נשק וטילים בלב בניין מגורים במרכז הארץ: עורכת הדין ליאורה ברקו נעצרה אתמול (שבת) בבניין מגוריה ברחוב שלמה קפלינסקי בראשון לציון, לאחר שבפשיטת המשטרה על מחסן בקומה בה התגוררה בניין גילו החוקרים תחמושת רבה, הכוללת טילי לאו, אקדחים ולבנת חבלה. עורכת הדין חשודה בהחזקת אמצעי הלחימה. עלי פי החשד, ברקו הסתירה את הנשק עבור ארגוני פשע.

מסמים לאמצעי לחימה: כך נפלה עורכת הדין ברקו

עורכת הדין, שהורשעה בעבר בהעברת סמים ללקוחותיה בכלא, הובאה היום לדיון בהארכת מעצרה בבית משפט השלום ברמלה, ולמרות בקשת המשטרה להאריך את מעצרה בשמונה ימים, בית המשפט האריך את המעצר ביומיים בלבד. אזרחים המתגוררים בבניין, השוכן בלב שכונת מגורים שקטה, דיווחו למשטרת ראשון לציון על מה שנראה כ"סליק" למצבור נשק, ובעקבות כך בוצעה הפשיטה על המחסן.

במהלך הדיון היום בבית משפט השלום ברמלה הלינו עורכי דינה של ברקו, ירון ברזילי ותמיר סננס, על כך שכלל לא נחקרו דיירים אחרים בקומה בה נמצא המחסן.

סניגורה של ברקו, עו"ד ליאור סננס, מסר בתגובה כי "אנחנו מכחישים כל קשר לאמצעי הלחימה שנתפסו. אנו שמחים שבית המשפט קצב זמן קצר מאוד על מנת להשלים את החקירה ומקווים שהיא תושלם בהקדם". בית המשפט האריך את מעצרה של ברקו ביומיים בלבד, זאת מכיוון שטרם התקבלו תוצאות המעבדה לזיהוי פלילי שבודקת האם יש תביעות אצבעות של החשודה על אמצעי הלחימה שנתפסו.

הורשעה בהעברת סמים לכלא

אחת השכנות, שביקשה להישאר בעילום שם, סיפרה שאתמול בלילה הגיעו לבניין הרבה שוטרים, יחידות חילוץ, אמבולנסים וחבלנים. "חשבנו שזה אולי קשור לעורכת הדין", היא סיפרה, "וחששנו שאולי הטמינו לה מטען חבלה ברכב. פחדנו מאוד, יש פה ילדים בבית. חששנו שמנסים לפגוע בה, ומאז שגילינו את המקרה אנחנו מאוד מפחדים". שכן אחר, גבי ברוך, אמר כי הוא מכיר את עורכת הדין, שמתגוררת בבניין יחד עם אמה, ושלא נתקל מעולם בבעיות איתה. לדבריו, "מדובר בשכנה שקטה".

בחודש יוני האחרון נשלחה ברקו לשבעה חודשי מאסר, לאחר שהורשעה באספקת סמים לשני עבריינים אותה ייצגה בעת שריצו עונשי מאסר. ברקו הורשעה בכך שבחודש נובמבר 2007, סיפקה סם מסוג קוקאין, כדורי קלונקס וכדורי ויאגרה אותם העבירה לעבריין הירושלמי הבכיר איציק בר מוחא ולאסיר אלירן דריי. ברקו הטמינה את הסמים בתוך השפתון שלה, וניצלה מפגש עם לקוחותיה בתוך כותלי בית הכלא כדי למסור להם את החומרים.

עוד בנושא
עו”דילרית: מאסר לפרקליטה שסיפקה סמים לאסירים
עו”ד ליאורה ברקו הורשעה שסיפקה סמים לאסירים
אישום: עו”ד העבירה קוקאין בשפתון לאסירים

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully