וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסמים לאמצעי לחימה: כך נפלה עורכת הדין ברקו

גלעד גרוסמן

2.10.2011 / 16:07

רק ביוני האחרון גזר בית המשפט שבעה חודשי מאסר על עורכת הדין, בגין העברת סמים לעבריינים בכירים בכלא. אתמול היא נעצרה שוב, בחשד שהחזיקה אמצעי לחימה עבור ארגוני פשיעה. על נפילתה של ליאורה ברקו

מעצרה של עורכת הדין ליאורה ברקו בחשד שהחזיקה אמצעי לחימה בבניין מגוריה בראשון לציון אתמול (ראשון), הוא נדבך נוסף בהסתבכותה של מי שהייתה עד לפני כמה שנים פרקליטה מצליחה, שייצגה כמה מבכירי העבריינים בישראל. אלא שדווקא הקשר שלה לאחד מהם, העבריין הירושלמי המוכר איציק בר-מוחא, היה זה שהוביל לנפילתה, כשב-2007 היא נעצרה והוגש נגדה כתב אישום על כך שבמהלך פגישה בכלא השרון עם בר מוחא היא העבירה לו ולעבריין נוסף, אלירן דריי, שפתון ובו שלושה גרמים של קוקאין, 20 כדוריה רגעה, שני כדורי ויאגרה ומיכל של דבק פלסטי.

עוד בנושא
חשד: עו”ד ברקו הסתירה אמצעי לחימה בבניין מגוריה
עו”דילרית: מאסר לפרקליטה שסיפקה סמים לאסירים
עו”ד ליאורה ברקו הורשעה שסיפקה סמים לאסירים
אישום: עו”ד העבירה קוקאין בשפתון לאסירים

במרץ השנה הורשעה ברקו בבית המשפט המחוזי בירושלים. עיקר הכרעת הדין התבססה על האזנות הסתר שביצעה לה המשטרה. בשיחה שהוקלטה נשמע בר מוחא אומר לברקו: "מה הבאת? מה הבאת? נו, ודבק, זהו". בהמשך השיחה נשמעה ברקו אומרת: "סגרנו לכם את זה עם דבק. ...הוא מילא לך את זה, פיצץ אותם. ועכשיו חודש יהיה שקט. חודש יהיה שקט". על כך ענה בר-מוחא: "איזה ליאורה את".

ביוני גזר עליה בית המשפט שבעה חודשי מאסר. "מדובר במעשה שיש בו ניצול ציני ופוגעני של מעמדה של הנאשמת כעורכת דין", כתבה השופטת נאוה בן-אור בגזר הדין. ברקו ערערה על ההרשעה ועל העונש שנגזר עליה, ובמקביל ערערה המדינה על קלות העונש. בית המשפט הסכים לדחות את תחילת ריצוי העונש עד להכרעה בערעורים, ומאז נמצאת ברקו בביתה. הבוקר היא שוב מצאה את עצמה על ספסל הנאשמים, לאחר שאתמול נעצרה בעקבות דיווח של אחד משכניה למשטרה, שהוביל לכך שכוחות המשטרה שהגיעו למקום מצאו בקומת מגוריה אמצעי לחימה שונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully