וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולילנד: פרקליטי אולמרט סירבו לחקור עדי תביעה

גלעד גרוסמן

25.10.2012 / 16:57

סניגוריו של אולמרט מתנגדים להחלטת המחוזי לשמוע עדי תביעה נוספים, כל זמן שעד המדינה מאושפז בבית החולים, ואיימו לעתור לבג"ץ מחשש שש"ד ישנה גרסתו על בסיס דבריהם

פרקליטיו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט שוקלים לעתור לבג"ץ, בעקבות החלטת בית המשפט המחוזי בתל אביב היום (חמישי), כי ישמע עדי תביעה נוספים במהלך חקירתו הנגדית של עד המדינה בפרשת הולילנד. הסנגורים, שהתנגדו לחקור במהלך הדיון שני עדי תביעה, טוענים כי שמיעת עדים נוספים תפגע ביכולת שלהם לנהל כראוי את התיק, וכי בכוונתם לעתור לבג"ץ נגד ההחלטה לשמוע עדים נוספים, כל זמן שש"ד חולה. בשלב מסוים עזב פרקליטו של אולמרט, עו"ד רועי בלכר, את האולם ולאחר מכן הדיון הופסק.

עד המדינה בפרשת הולילנד, יולי 2012. דרור עינב
פרקליטי אולמרט חוששים שישנה גרסתו בהתאם לעדויות הנוספות. עד המדינה ש"ד/דרור עינב

עד המדינה ש"ד מאושפז בבית החולים מאז תחילת השבוע שעבר, וטרם ברור מתי הוא יחזור לדוכן העדים. כמו כן, לא ידוע אם הוא יהיה מסוגל להעיד במשך חמש שעות וחצי, כפי שהעיד עד כה. השופט, דוד רוזן, קבע ביום שני כי עד שובו של עד המדינה יישמעו עדי תביעה נוספים, ואילו לאחר שש"ד ישוב להעיד, במידה ולא יוכל להעיד עד השעה 14:00, יישמעו עדים נוספים במהלך היום.

סניגורי ההגנה התנגדו לחקור שני עדי תביעה

בהגנה התנגדו לבקשה, וכבר ביום שני פנו אל השופט בבקשה לקיים דיון בהחלטה. לטענתם, לא ניתן לחקור עדים שעדותם קשורה לזו של עד המדינה. זאת, מכיוון שהוא יכול לשנות את עדותו על בסיס דבריהם, ובנוסף, חקירתם עלולה לחשוף קווי הגנה.

עו"ד בלכר מתכוון להגיש עתירה לבג"ץ לפני הדיון הבא במשפט, שמתוכנן ליום ראשון. לטענתו, לא ניתן להבין מההחלטות השונות של השופט רוזן כיצד יתנהל המשפט עד שובו של עד המדינה וגם לאחריו. כמו כן, לטענתו מדובר בהחלטה שרירותית ויש מקום להפעיל עליה ביקורת.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אהוד אולמרט נותן הצהרה מחוץ לביתו לאחר גזר הדין , סמפטמבר 2012. עומר מירון
לטענת פרקליטיו של אולמרט לא ניתן להבין מההחלטות השונות של השופט רוזן כיצד יתנהל המשפט עד שובו של עד המדינה/עומר מירון

ועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין קבעה ביום שלישי כי פרקליטיו של עד המדינה נמצאים בניגוד עניינים ואינם יכולים לייצג אותו בבתביעה האזרחית שהגיש נגד איש העסקים הלל צ'רני. בחודש ינואר השנה הגיש עד המדינה תביעה בסך 30 מיליון שקלים נגד צ'רני, היזם המוביל של פרויקט הולילנד, בה טען כי צ'רני נמנע מלשלם לו את כל הכספים שהגיעו לו. התביעה הוגשה באמצעות עורכי הדין אמנון יצחקניא ואילן סובל, שייצגו את ש"ד גם מול רשויות המדינה, וגם צפויים להעיד במשפט הפלילי כעדי תביעה.

לפני כחודשיים פנו פרקליטיו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, עורכי הדין רועי בלכר וליאת ארזי, לוועדת האתיקה, בטענה כי יצחקניא וסובל נמצאים בניגוד עניינים, מכיוון שהם צפויים ליהנות משכר טרחה במידה שעד המדינה יזכה בתביעתו, ולכן יש להם אינטרס שהוא יימצא אמין בהליך הפלילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully