וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד המדינה בהולילנד: "העברתי כסף מקלנר לזקן"

גלעד גרוסמן

6.9.2012 / 17:00

ש"ד העיד כי בשנת 2004, העביר המחאות בסך מאה אלף שקלים לראש לשכתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט. לטענתו זקן ביקשה שישנה את הכתוב בהמחאה כך שתוכל לפדות אותו במזומן

"באחת ההזדמנויות כשביקרתי בלשכת השר, נפגשתי עם גברת זקן. היא אמרה שמאוד מתחשק לה תכשיט חדש. לאור זאת קניתי בחנות תכשיטים את הטבעות והבאתי לגברת זקן תוך יומיים או שלושה. היא מסרה לי שהם לא מוצאים חן בעיניה וברצונה ללכת להחליף אותם לתכשיט אחר", כך העיד היום ש"ד, עד המדינה בפרשת "הולילנד", על היחסים בינו לבין מי שהייתה ראש לשכתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, שולה זקן.

במהלך עדותו, הציגה הפרקליטות חמש המחאות על סך 20 אלף שקלים כל אחת, שמסר ש"ד לזקן בשנת 2004. על אחת ההמחאות סיפר כי זקן ביקשה שישנה אותה כדי שתוכל לפדות אותו במזומן. "גברת זקן אמרה לי שהיא צריכה עבור אהוד (אולמרט, ג"ג) מאה אלף שקל. זה היה סמוך לתאריך מסירת הצ'קים, למיטב זכרוני אפריל 2004", העיד.

הוא נשאל כיצד הסבירו לו את העברת הכסף, והשיב: "אין לי מושג או אני לא יודע אם זה יוחס בצורה כזו או אחרת. מבחינתם אני לא יודע איך הסתכלו על זה ונניח שלכסף אין ריח, אולי צבע. אני יודע שזה כסף שקיבלו ממני". לדבריו, קיבל את הכסף מאיש העסקים אביגדור קלנר, אחד הנאשמים במתן שוחד בפרשה. "הם ידעו כל הזמן שאני מעביר כספים, מראש היה ברור שבלי העזרה של אולמרט או בלי האישור הסופי שלו לא יכלו להתקדם הנושאים". ש"ד אמר עוד כי קלנר סיפר לו שבאחת הפגישות שלו עם אולמרט, הוא שאל את אולמרט אם הוא מקבל את הדרישות שלום שהוא מעביר, וקיבל תשובה חיובית. לדבריו, הכוונה היתה לתשלומי השוחד. "הכסף שאני מעביר כל פעם, לא היו דרישות שלום אחרות", העיד.

הוא הגדיר את יחסיו עם זקן כקורקטיים. "הייתה סימפטיה בינינו, יחסים קורקטיים, היא עזרה לי בכל מה שביקשתי. אני עזרתי לה הרבה מאוד מהצד החומרי ובבעיות שהיו לה. זה היה תן וקח במשך תקופה שנמשכה משנת 1994 ואילך". הוא הוסיף כי זקן אמרה לו שאם ישאל מדוע קנה לה תכשיטים, שיאמר שזה מכיוון שהיא הייתה אהובה שלו, על אף שהדבר לא נכון. הוא עוד העיד כי נפגש פעם אחת עם זקן בתל אביב, ורכש עבורה נעליים ותיק בכיכר המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully