וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד המדינה בהולילנד אושפז בעקבות ”אירוע אפילפטי"

גלעד גרוסמן

17.10.2012 / 14:47

ש"ד אושפז אתמול בבית החולים מאחר שחש ברע, עבר סדרת בדיקות שבסופן הוחלט להשאירו להשגחה. בשלב זה ייתכן שהדיון בבית המשפט שאמור היה להתקיים מחר יבוטל

צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

עד המדינה בפרשת הולילנד, ש"ד, עבר ככל הנראה "אירוע אפילפטי", וייתכן שיאלץ להישאר באשפוז יום נוסף בבית החולים. זאת, לאחר שאושפז אתמול מכיוון שחש ברע. ש"ד עבר אתמול סדרת בדיקות שבסופן הוחלט להשאירו בבית החולים להשגחה. הדיון שהיה אמור להתקיים אתמול בבית המשפט בוטל, ובשלב זה ייתכן שגם הדיון שנקבע למחר יבוטל.

פרקליטיו, עורכי הדין אמנון יצחקניא ואילן סובל, אמרו אתמול כי מדובר באדם בן 75 במצב בריאותי רע, שנאבק על חייו מאז 2007. הם הוסיפו כי "ספק אם היה עד נוסף שעמד במעמסה דומה, וגם אדם צעיר ובריא מתקשה היה לעמוד בנטל כה חריג". לדבריהם, לאחר שיתאושש, ישוב עד המדינה למלא את תפקידו מעל דוכן העדים.

המשך עדותו של עד המדינה ש"ד בפרשת הולילנד, יולי 2012. דרור עינב
ישוב למלא את תפקידו במשפט. עד המדינה/דרור עינב

המשפט בפרשת הולילנד, במסגרתה הואשם ראש הממשלה אהוד אולמרט בעבירת שוחד, הגיע עד כה לשלב החקירה הנגדית של עד המדינה. במהלך עדותו בבית המשפט גולל העד את טענותיו בנוגע להתנהלות הגורמים בפרשה. בין היתר, ש"ד העיד כי בשנת 2004, העביר המחאות בסך מאה אלף שקלים לראש לשכתו של אולמרט, שולה זקן. לטענתו, זקן ביקשה שישנה את הכתוב בהמחאה כך שתוכל לפדות אותו במזומן.

במהלך החקירה הודה ש"ד כי שיקר בנוגע לסכומי השוחד שייחס לאולמרט בטיוטת התביעה שהציג ליזם הלל צ'רני. עם זאת, הוא שב וטען כי ראש הממשלה לשעבר קיבל שוחד של מיליון וחצי שקלים.

עוד סיפר העד כי פרקליט הצמרת יגאל ארנון, שייצג את אולמרט בתיק החשבוניות הפיקטיביות בליכוד שהסתיים ב-1997, רמז בפניו שניתן לשחד את אולמרט. לדבריו, ארנון אמר לו כי אולמרט "אוהב כסף", והדבר הוביל להחלטה לשלם שוחד עבור קידום הפרויקט.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully