וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיינו של קים ג'ונג-און: מתגעגע, אבל הוא דיקטטור

בריאיון נדיר, סיפר קים האן-סול על ילדותו ועל יחסי המשפחה הסבוכים. לדבריו, הוא מעוניין מאוד לשוב למולדתו, ואינו כועס על "פרשת הדיסנילנד" שסילקה את אביו מהמשפחה

אחיינו הצעיר של שליט קוריאה הצפונית, קים ג'ונג-און, מבהיר כי דודו הוא דיקטטור לכל דבר, ורומז כי צריך לקחת בערבון מוגבל את ניסיונות ההתקרבות למערב שמשדרת ארצו.

את הריאיון הנדיר לתקשורת העניק קים האן-סול מבוסניה, שם הוא לומד בתיכון פרטי. הנער, כבן 18, חנוט בחליפה, דובר אנגלית ברמה כמעט-מושלמת, ומרכיב משקפיים עגולים. חלומו הגדול ביותר מבחינה לאומית הוא "לשוב לקוריאה הצפונית כדי לעזור לאנשים שגרים שם", ושאיפתו האישית הגדולה היא לרכוש השכלה באוניברסיטה.

בין היתר, סיפר קים כי הוא מעוניין להתנדב כמה שיותר. "ברצוני להשתתף במיזמים הומניטריים", אמר קים, "אני רוצה לתרום לבניית השלום העולמי, ובמיוחד לתרום לארצי. זה חלק חשוב מאוד ממני".

קים הנער נולד בפיונגיאנג בשנת 1995 לקים ג'ונג-נאם. אמו העבירה אותו לבית-ספר בינלאומי במקאו, שם חלק את ספסל הלימודים עם בנים רבים לאזרחים זרים מארה"ב ומקוריאה הדרומית – שתיים מהאויבות הגדולות ביותר של מולדתו. עם רבים מהם הוא שומר על קשר עד היום.

לקריאה נוספת: האם אשתו הטרייה של שליט קוריאה הצפונית נעלמה - או הועלמה?

מנהיג צפון קוריאה, קים ז'ונג און, על רכבת הרים, אוגוסט 2012. רויטרס
קים ג'ונג און עם אשתו המסתורית/רויטרס

את הדברים אמר קים בשיחה עם אליזבת רהן, שהייתה שרת החוץ של פינלנד וכיהנה כתת-מזכ"ל האו"ם בסוף שנות התשעים. קים סיפר לה כי מעולם לא זכה לפגוש את דודו - קים ג'ונג-און, וגם לא את סבו, קים ג'ונג-איל.

על ההדחה מסדר הירושה: "אבא שלי מעולם לא התעניין בפוליטיקה"

השליט הנוכחי של קוריאה הצפונית, כבן שלושים, ירש בסוף השנה שעברה את השלטון מאביו, קים ג'ונג-איל, שבעצמו ירש את השליטה במדינה ממייסד האומה – אביו, קים איל-סונג. קים הנער סיפר כי תמיד רצה לפגוש את דודו, אך אמר כי מעולם לא הצליח להבין מדוע דווקא האדם הזה ירש את הנהגת המדינה המבודדת.

אולם, הוא גם אינו מתרעם על כך שאביו-שלו, קים ג'ונג-נאם - אחיו הגדול של השליט הנוכחי – לא נבחר כיורש. הוא סולק מהמשפחה ומהשלטון בשנת 2001, אחרי שניסה להיכנס ליפן בדרכון מזויף, ככל הנראה כדי לבקר בדיסנילנד. "אבי מעולם לא באמת התעניין בפוליטיקה", התגונן הנער. לגבי הדוד, שנאבק כעת כדי לבסס את שלטונו במדינה המבודדת ביותר בעולם, אמר הנער: "לא ברור לי מדוע הוא הפך לדיקטטור (...) אבל זה כבר בינו ובין סבא שלי".

על הסב, קים ג'ונג-איל, אמר קים הנער: "תמיד רציתי לפגוש אותו, כדי להבין איזה מין אדם הוא. קיוויתי שהוא יבוא למצוא אותי, אבל לא ידעתי לגמרי אם הוא יודע היכן הוא נמצא".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

לצפייה בחלק הראשון של הריאיון

לצפייה בחלק השני של הריאיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully