וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורש עצור: נסיך בחרייני שיכור התפרע במטוס

אין נסיכים בשעת הטיסה: מובארק חמאד, קרוב משפחה של מלך בחריין, עלה למטוס בגילופין, צעק והתלונן על השירות ואף ניסה להיכנס לתא הטייס. הביקור הבא שיערוך יהיה בבית משפט

מובארק חמאד, בן אצולה בחרייני המתגורר בלונדון, התנהג שלשום (רביעי) בצורה שאינה הולמת נסיך: המיליארדר בן ה-29 מואשם כי עלה על טיסת "בריטיש אירווייס" לקטאר כשהוא שיכור. אם לא די בכך שעבר על חוקי האיסלם, הוא החליט ליידע את כל הסובבים אותו מה דעתו על צוות הטיסה. דקות ספורות לאחר שתפס את מקומו, החל חמאד לצעוק ולהתלונן על השירות שהעניק הצוות. בשלב מסוים הוא קם מכיסאו והחל לצעוד לכיוון תא הטייס, כשהוא מתעלם מהנחיות הצוות לשוב למקומו.

אז הבין צוות המטוס, שהתכונן להמראה, כי אין ביכולתו לעצור את הנסיך המיוחס, שהוא לא פחות מקרוב משפחתו של מלך בחריין, חמאד בן איסא אל-חליפה. הצוות קרא לשוטרים חמושים, שגררו את הצעיר שוודאי רגיל לליווי דומה, בנסיבות מחמיאות יותר. הוא הובל לתחנת משטרה, ושם נלקחו ממנו דגימות DNA וטביעות אצבעות.

בהמשך היום שוחרר חאמד בערבות, לא לפני שהודיעו לו כי הוא נאשם בכך שעלה למטוס כשהוא בגילופין. הוא צפוי להופיע בפני בית המשפט בבריטניה בשבועות הקרובים. דובר משטרת לונדון אישר את הפרטים.

חאמד, כך מסתבר, הוא לא בן האצולה הראשון שמסתבך עם החוק בבריטניה. קדם לו הנסיך הסעודי עבדול עזיז בן א-סעוד, שהואשם כי הכה וחנק את משרתו במלון פאר בלונדון. א-סעוד נשלח בשנת 2010 למאסר עולם. לאחר שנעצר, הוחרמה מכונית הפרארי של א-סעוד, ששוויה נאמד בכ-200 אלף לירות שטרלינג. השייח הסעודי רשיד א-נועימי התרברב אז ברשת הפייסבוק כי קציני המשטרה השיבו את המפתחות מיד כשגילו למי הם שייכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully