וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטוס ועליו ישראלים ביצע נחיתת חירום בקנדה

בתום שלוש שעות עיכוב, המריא מפילדלפיה לנתב"ג מטוס חברת התעופה US Airways. כשעתיים לאחר ההמראה הוכרזה נחיתת חירום בשל עשן המיתמר מהמטבח. "לא הגישו לנו אוכל 6 שעות"

מטוס של חברת US Airways שטס מפילדלפיה שבארצות הברית לנמל התעופה בן גוריון, ביצע לפנות בוקר (שלישי) נחיתת חירום בשדה תעופה בקנדה, לאחר שעשן התפשט בחלל המטוס. בהודעת החברה נמסר כי עקב חשש לעשן במטבח האחורי במטוס, יש לנחות מיידית באזור נובה סקוטיה.

"המטוס היה צריך להמריא אתמול ב-21:15 שעון פילדלפיה (5:15 בבוקר, שעון ישראל), ואז הודיעו שיש תקלה במנוע והוא מתעכב", סיפר בשיחה עם וואלה! חדשות עו"ד דן להט, מהישראלים שהיו על המטוס. "בשעה 23:30 נכנסנו למטוס, ו-45 דקות לאחר מכן המראנו לכיוון ישראל".

מטוס נוסעים של חברת "US Airways". Chris O'Meara, AP
"במשך 6 שעות לא הגישו לנו שום דבר לאכול". מטוס חברת US Airways/AP, Chris O'Meara

לדבריו, כשעתיים לאחר ההמראה הודיע הקברניט על הצורך בנחיתת החירום בשל עשן המיתמר מאזור המטבח, וכשעה לאחר מכן נחת המטוס בשדה תעופה קטן בעיר מונטן שבקנדה. "נשארנו במטוס שש שעות, לא הגישו שום דבר לאכול, אחרי חמש שעות הגישו משקאות קלים, מים ומיץ, ואף אחד לא הסביר איפה אנחנו או מה המצב", סיפר.

"אחר כך אמרו לנו שיגיע מטוס שיחזיר אותנו לפילדלפיה, כנראה בשעה 14:00 בצהריים שעון מקומי, ומפילדלפיה נחזור היום או מחר לישראל", הוסיף להט. לדבריו, עם נחיתתם בקנדה פונה אחד הנוסעים לבית חולים מקומי, מסיבה שאינה ברורה, ובשלב זה ישובים הנוסעים הישראלים בטרמינל הקטן בקנדה ומחכים לטיסה חזרה לפילדלפיה, משם יקוו להימנע מתקלות שיעכבו את שובם ארצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully