וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה במטוס: קרוקודיל השתחרר מכלובו והסתובב חופשי

הלטאה הגדולה נתגלתה לעיני סבלים מבוהלים שנכנסו לתא המטען של מטוס חברת "קוואנטס", עם נחיתתו במלבורן. "הוא נלכד באופן בטוח ולא גרם לנזק", נמסר מהחברה האוסטרלית

עם נחיתת מטוסה של חברת התעופה האוסטרלית הוותיקה "קוואנטס" במלבורן, נכנסו לתא המטען סבלים שהתכוונו לפרוק את כבודת הנוסעים, אולם למראה הזה הם לא ציפו. קרוקודיל שהוטס בכלוב - יצא ממנו במהלך הטיסה, ושוטט חופשי לעיני הפועלים הנחרדים.

ניתן היה לצפות שהזוחל הגדול יגלה תוקפנות לסביבה הזרה שנגלתה לעיניו, שכללה בעלי חיים אחרים שהוטסו בתא המטען, אך כנראה שגם הוא היה המום מהסיטואציה אליה נקלע. "הוא לא היה ענק, אני מניח שהוא צעיר יחסית", ציין אחד הסבלים שנחשף למראה הביזארי.

דובר חברת "קוואנטס" אישר את האמור, שאירע לפני שבוע בדיוק, והוסיף כי לא נגרם נזק לעובדים או לקרוקודיל, שנלכד באופן בטוח והועבר משדה התעופה ליעדו המתוכנן. "אנו בודקים כעת האם הוא הוטס בכלוב שנסגר כראוי, או שמא הייתה תקלה שניתן היה למנוע, שהובילה לכך שהוא הסתובב בחופשיות עם נחיתת המטוס בבריסביין", הוסיף דובר החברה, והדגיש כי האירוע הסתיים ללא דרמה מיותרת. ניתן רק להניח שלעובדים שנתקלו בקרוקודיל המשוחרר יהיה משהו לומר בעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully