וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: בזמן שנהג תדלק בפילדלפיה - מכוניתו נגנבה

מצלמות האבטחה קלטו אדם ממתין לשעת כושר וגונב את הרכב, כאשר הנהג נמצא ממש לידו. השניים התעמתו, אך הגנב הצליח לברוח. בינתיים המכונית נמצאה – החשוד עדיין לא

צילום: AP, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

תושב פילדלפיה שבסך הכול רצה לתדלק את רכבו בתחנת הדלק המקומית, למד השבוע לקח חשוב: כשיוצאים מהמכונית, צריך לוודא תמיד שהיא נעולה, אפילו אם יוצאים רק לדקות ספורות. גנב רכב שהמתין במקום חיכה לשעת הכושר, בה יצא בעל הרכב מהמכונית כדי לתדלק ולא הבחין בו. הגנב פשוט פתח הדלת הקדמית, וניסה להימלט במכונית.

למרבה המזל, הנהג הבחין בגנב מיד, ובמקום התפתחה דרמה של ממש, שגם היא תועדה במצלמה. בעוד הגנב ישב מול ההגה ולא הרפה ממנו, ניסה בעל הרכב להשתלט על הרכב, כשהוא אוחז בהגה דרך החלון. הקרב, שנמשך שניות ספורות, נראה די חסר סיכוי מבחינת הנהג, שגילה נחישות מרשימה.

גנב הרכב הצליח לבסוף לברוח. עם זאת, המכונית אותרה זמן לא רב לאחר מכן במרחק כמה רחובות מהמקום, וגם הנהג יצא ללא פגע מהעימות עם הגנב. במשטרת פילדלפיה מקווים שתיעוד מצלמות האבטחה של תחנת הדלק יסייע לה ללכוד את החשוד בגניבה, שעדיין מסתובב חופשי, ואולי עדיין מחפש אחר מכוניות שנשארו ללא השגחה למספר שניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully