וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: מדוע אדם גונב את אותה מכונית שוב ושוב?

המשטרה בפרבר יוקרה בניו ג'רזי אובדת עצות מול העבריין המוזר, שנוהג לגנוב מכוניות מהחניה, להחזירן למחרת - וכעבור זמן מה לגנוב אותן שוב. בבית אחד הוא כבר היכה 3 פעמים

המשטרה במדינת ניו ג'רזי שבמזרח ארצות הברית מחפשת בימים אלו אחר גנב הפועל במתווה יוצא דופן: לפי החשד, הוא נוהג לגנוב את אותה המכונית שוב ושוב, ובכל פעם משיב אותה לבעליה. לפי הדיווח השבוע ברשת CBS, כמה מתושבי פרבר יוקרה בעיירה מנלפאן כבר נפלו קורבן למעשי הגנב המוזר: מכוניתם נגנבה, ולמחרת היום הוחזרה - רק כדי להיגנב שוב, ולהיות מוחזרת שוב.

גנב לא שגרתי בניו ג'רזי - כתבת CBS

אדם אחד אף סיפר כי הגנב פעל בביתו שלוש פעמים בתוך חודש אחד, תמיד בשעות היום. לדבריו, מכונית הקרייזלר 300 השחורה שלו נגנבה פעמיים בחודש מאי, וכשהגיע הגנב בפעם השלישית, הוא המתין לו בכניסה והתעמת עמו - אך הגנב נמלט. "עמדתי פנים אל פנים מולו, ממש מקרוב", סיפר. "אמרתי לו, 'בחור, פעלת לא כשורה'. הוא התחנן שאאפשר לו ללכת".

לדברי בעל המכונית, בפעם הראשונה שהגנב הגיע, הוא ניצל את העובדה שהוא השאיר בתוכה את המפתחות. במקרה השני, האיש נכנס אל תוך הבית דרך החניון, וגנב ממנו 300 דולרים ואת מפתות המכונית.

המשטרה המקומית כבר הכינה קלסתרון של הגנב, המתואר כצעיר בשנות ה-20 לחייו, עם שיער חום קצוץ. התנהגותו, לדברי המשטרה, אינה נורמלית בעליל. "זה ממש לא גנב הרכב השגרתי", אמר ל-CBS ליוטננט מייק פאונטיין מהמשטרה המקומית. "אנחנו לא מכירים גנבים שמחזירים את הרכוש שגנבו".

עוד על גנבי מכוניות:
נהגים היזהרו: גנבי רכב אורבים לכם במתקן השטיפה
תופעה: גניבת כלי רכב של מתנחלים במהלך נסיעה
מתחת לאף: רכב נגנב מתחנת המשטרה במודיעין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully