וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסאם התפוצץ בחצר בית בדרום; שני נפגעי חרדה

רמי שני

16.10.2012 / 20:06

נוסף על הנפגעים, נזק קל נגרם לבית במושב במועצה האזורית חוף אשקלון. תושב הבית סיפר כי אזעקת צבע אדום נשמעה לאחר הפיצוץ. "לא תמיד המערכת קולטת, ואנחנו רגילים לזה"

צילום: שי מכלוף, עריכה: יותם בן-דוד

לאחר מספר ימים של שקט יחסי ביישובי הדרום, התפוצצה הערב (שלישי) רקטת קסאם בחצר בית במושב במועצה האזורית חוף אשקלון. שני בני אדם לקו בחרדה ונזק קל נגרם למבנה.

"היינו בבית ופתאום שמענו פיצוץ עמום כזה והרבה רסיסים פגעו ברעפים של הבית", סיפר מוטי קצ'ורינר, תושב הבית שבחצרו נפלה הרקטה. "כשיצאנו, ראינו שנפל כנראה פצמ"ר שלא התפוצץ. כל החצץ עף מעל הבית ופגע בכל האזור. יש כל מיני חורים קטנים". קצ'ורינר סיפר כי אזעקת צבע אדום נשמעה רק לאחר הפיצוץ. "זה דברים שלא תמיד המערכת קולטת, ואנחנו רגילים לזה". הוא הוסיף: "תודה לאל, כולנו בריאים, ההורים, אשתי והילדים בסדר. נמשיך את החיים שלנו".

נחיתת רקטת קסאם בחצר בית במועצת חוף אשקלון, 16 באוקטובר 2012. דייב בוימוביץ'
חצר הבית שבו נפלה הרקטה, הערב/דייב בוימוביץ'

לאחרונה, חודש הירי הרקטי לעבר יישובי עוטף עזה ובמקביל תקף צה"ל מספר פעמים ברצועה וחיסל כמה פעילי טרור בכירים. בלילה שבין שבת לראשון, תקפו כלי טיס של חיל האוויר חוליית מחבלים רכובה על אופנוע שעסקה בהכנות אחרונות לשיגור רקטות לעבר שטח ישראל, בדרום רצועת עזה. כלי תקשורת פלסטינים דיווחו כי בתקיפה נהרג יאסר עתאל, שהיה חבר בזרוע הצבאית של החזית העממית.

כמה שעות קודם לכן, חיסלו מטוסי חיל האוויר שני מחבלים ופצעו מחבל שלישי באורח אנוש. על פי מידע מודיעיני, מדובר בחולייה שהתכוונה לבצע פיגוע בשטח ישראל בשבוע הקרוב. עוד עולה כי החיסול הממוקד בוצע לעבר חוליית טרור המזוהה עם הג'יהאד העולמי, שנעה על אופנוע במרכז ג'בליה, מצפון לעיר עזה. אחד משני ההרוגים בתקיפה הוא הישאם עלי כרים סעידני, בן 47, ממנהיגי הג'יהאד העולמי ברצועה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
נחיתת רקטת קסאם בחצר בית במועצת חוף אשקלון, 16 באוקטובר 2012. דייב בוימוביץ'
נזק קל נגרם למבנה. הבית שבחצרו נחתה הרקטה, הערב/דייב בוימוביץ'

ביום שלישי בשבוע שעבר, נורו ארבע רקטות קסאם לשטח ישראל, מבלי לגרום נפגעים או נזק. אחת הרקטות התפוצצה סמוך לנתיבות, ואחרת בשטחי המועצה האזורית שדות נגב. יממה קודם לכן, נורה מטח של יותר מ-55 פצצות מרגמה ורקטות קסאם לעבר יישובי המועצה האזורית אשכול שבמערב הנגב. רוב הרקטות והפצצות נפלו בשטחים פתוחים. נזק נגרם למספר מבנים בתחומי היישוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully