וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני פעילי ג'יהאד חוסלו בעזה; "תכננו פיגוע בישראל"

13.10.2012 / 20:42

חיל האוויר תקף ברצועה חוליית מחבלים שנעה על אופנוע בג'בליה, חיסל שניים ופצע אחד אנוש. לפי מידע שהחזיק שב"כ, אחד ההרוגים היה מעורב בירי הגראד לעבר נתיבות אמש

רויטרס

חיל האוויר תקף הערב (שבת) יעד טרור ברצועת עזה, חיסל שני מחבלים ופצע שלישי באורח אנוש. על פי מידע שהחזיק השב"כ התכוונה החוליה לבצע פיגוע בשטח ישראל, כאשר אחד ההרוגים אף היה מעורב בירי הגראד שנפל אמש בחצר בית בנתיבות. עוד עולה, כי החיסול הממוקד בוצע לעבר חוליית טרור המזוהה עם הג'יהאד העולמי, שנעה על אופנוע במרכז ג'בליה, צפונית לעיר עזה. פלסטינים דיווחו כי תקיפה נוספת כוונה נגד בסיס אימונים של הזרוע הצבאית של חמאס בשכונת זייתון שבמזרח העיר עזה. לא היו נפגעים בתקיפה זו.

חיל האוויר חיסל חוליית מחבלים ברצועת עזה, אוקטובר 2012. רויטרס
אחד הנפגעים בתקיפה מפונה בידי מקומיים בג'בליה, הערב/רויטרס

גורם בשב"כ מסר הערב כי "הסיכול הממוקד הערב מצטרף לסיכול הממוקד שבוצע לפני שלשוה ימים נגד פעילי ג'יהאד עולמי שמתכוונים לבצע פיגוע נגד ישראל". מדובר צה"ל נמסר כי "בפעילות משותפת של צה"ל והשב"כ סוכלו פעילי ג'יהאד עולמי החברים במועצת השורא של המוג'האדין בצפון רצועת עזה", אשר נטלה האחריות לירי הגראד שהתפוצץ אמש בחצר בית בנתיבות. צה"ל המשיך להטיל את האחריות לירי מהרצועה על חמאס, בטענה כי הוא הכתובת לפעולות טרור שיוצאות מעזה.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
חיל האוויר חיסל חוליית מחבלים ברצועת עזה, אוקטובר 2012. רויטרס
אזרחי ג'בליה משקיפים מבית החולים, לאחר התקיפה הערב/רויטרס

לפנות בוקר תקפו מטוסי חיל האוויר שלושה יעדי טרור ברצועה, בתגובה לירי הגראד שנחת אמש בחצר בית בנתיבות, באירוע בו לא דווח על פצועים אולם שלושה בני אדם לקו בחרדה ופונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע, ונזק נגרם למבנה.

מדובר צה"ל נמסר הבוקר כי הותקפו שני יעדים במרכז הרצועה ויעד אחד בצפונה. כמו כן, נמסר כי זוהו פגיעות מדוייקות בשלוש המטרות וכי המטוסים שבו לשטח ישראל ללא פגע. מקורות פלסטינים דיווחו כי פלסטיני נפצע כתוצאה מאחת התקיפות שכוונה לעבר בסיס אימונים של הזרוע הצבאית של חמאס - גדודי עז א-דין אל-קסאם.

רקטת גראד נפלה בחצר בית בנתיבות, 12 באוקטובר 2012. דייב בוימוביץ'
חצר הבית שנפגע מנפילת הגראד, אמש/דייב בוימוביץ'

הארגון הסלפי הקיצוני "שורא אל-מוג'אהידין" נטל מוקדם יותר היום אחריות על ירי רקטת הגראד אמש. בהודעה שפרסם הארגון, הפועל ברצועת עזה ומזוהה עם ארגון אל-קאעדה, נמסר כי "למרות שמטוסי הכיבוש חגים בשמי רצועת עזה, מרגלים רבים פרושים בשטח ומנגנוני הביטחון בעזה רודפים אחרינו - אנשינו הצליחו לירות רקטת גראד לעבר נתיבות". בהמשך ההודעה הבטיח הארגון "להמשיך לירות טילים נגד יעדים ישראליים עד שהכיבוש יסתלק מהאדמה".

בהכנת הידיעה השתתף ניר יהב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully