וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתגובה לירי הרקטות: צה"ל תקף מטרות ברצועת עזה

מדובר צה"ל נמסר כי זוהו פגיעות מדויקות באתרי הטרור, שניים במרכז הרצועה ואחד בצפונה. מוקדם יותר לקו שלושה תושבי נתיבות בחרדה בשל התפוצצות רקטת גראד בחצר בית בעיר

צילום: שי מכלוף, עריכה: יותם בן-דוד

חילופי האש נמשכים: חיל האוויר תקף הלילה (שבת) שלושה יעדי טרור ברצועת עזה, בתגובה לירי רקטת גראד מוקדם יותר לשטח ישראל. מדובר צה"ל נמסר כי הותקפו שני יעדים במרכז הרצועה ויעד אחד בצפונה. כמו כן, נמסר כי זוהו פגיעות מדוייקות בשלוש המטרות וכי המטוסים שבו לשטח ישראל ללא פגע. מקורות פלסטינים דיווחו כי פלסטיני נפצע כתוצאה מאחת התקיפות שכוונה לעבר בסיס אימונים של הזרוע הצבאית של חמאס - גדודי עז א-דין אל-קסאם. הפצוע הועבר להמשך טיפול בבית החולים 'שיפא' בעיר עזה.

רקטת גראד נפלה בחצר בית בנתיבות, 12 באוקטובר 2012. דייב בוימוביץ'
נזק בבית שנפגע בנתיבות/דייב בוימוביץ'

בימים האחרונים תקף צה"ל ברצועת עזה מספר פעמים בתגובה לירי רקטות מתמשך לעבר ישראל. תקיפה זו של צה"ל בוצעה בתגובה לירי רקטת גראד שהתפוצצה אתמול בחצר בית בנתיבות. לא דווח על פצועים, אולם שלושה בני אדם לקו בחרדה בעקבות האירוע ופונו בידי צוותי מגן דוד אדום לבית החולים סורוקה בבאר שבע. כמו כן, נזק נגרם למבנה.

הרקטה התפוצצה זמן קצר לאחר שעזב את האזור שר החוץ של ברזיל, אנטוניו דה אגיאר פטריוטה, שסייר בקיבוץ ברור חיל, שגרעין מקימיו הם יהודים יוצאי ברזיל. פטריוטה אמר כי ארצו שואפת לקחת חלק בתהליך השלום בין ישראל לבין הפלסטינים, וכי בכוונתו ללמוד על המצב השורר באזור ועל הבעיות מהן סובלים התושבים בשני צדי הגבול.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully