וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקטה התפוצצה בחצר בית בנתיבות, שלושה לקו בחרדה

רמי שני

12.10.2012 / 19:58

השלושה פונו לבית החולים סורוקה. לא דווח על פצועים באירוע, אולם נזק נגרם למבנה. שר החוץ של ברזיל סייר מוקדם יותר באזור: "שואף לקחת חלק בהליך השלום במזרח התיכון"

צילום: שי מכלוף, עריכה: יותם בן-דוד

רקטת גראד התפוצצה הערב (שישי) בחצר בית בנתיבות. לא דווח על פצועים, אולם שלושה בני אדם לקו בחרדה בעקבות האירוע ופונו בידי צוותי מגן דוד אדום לבית החולים סורוקה בבאר שבע. נזק נגרם לבית. הרקטה התפוצצה זמן קצר לאחר שעזב את האזור שר החוץ של ברזיל, אנטוניו דה אגיאר פטריוטה, שסייר בקיבוץ ברור חיל, שגרעין מקימיו הם יהודים יוצאי ברזיל. פטריוטה אמר כי ארצו שואפת לקחת חלק בתהליך השלום בין ישראל לבין הפלסטינים, וכי בכוונתו ללמוד על המצב השורר באזור ועל הבעיות מהן סובלים התושבים בצדי הגבול. ראש המועצה האזורית שער הנגב, אלון שוסטר, וחבר הקיבוץ יליד ברזיל, סיירו עמו במוזיאונים להנצחת ההיסטוריה של יישובי חבל שער הנגב וסיפרו לו על מטרד הרקטות מכיוון רצועת עזה.

רקטת גראד נפלה בחצר בית בנתיבות, 12 באוקטובר 2012. דייב בוימוביץ'
שלושה לקו בחרדה. הבית שנפצע מפיצוץ הרקטה, הערב/דייב בוימוביץ'

אתמול לפנות בוקר תקף חיל האוויר מוקד פעילות טרור בצפון רצועת עזה, בתגובה לירי רקטה שהתפוצצה בשטח פתוח בתחומי המועצה האזורית שדות נגב ברביעי, ולא גרמה לנפגעים או לנזק. מדובר צה"ל נמסר כי כלי הטיס זיהו פגיעה מדויקת במטרה וכי המטוסים שבו לבסיסם בשלום.

צה"ל הטיל את האחריות לשיגור הרקטה על ארגון החמאס. "צה"ל לא יסבול כל ניסיון לפגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל וימשיך לפעול כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל", נמסר בהודעה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
רקטת גראד נפלה בחצר בית בנתיבות, 12 באוקטובר 2012. דייב בוימוביץ'
מקום הפגיעה, הערב/דייב בוימוביץ'

ברביעי לפנות בוקר תקף חיל האוויר מנהרת טרור בצפון הרצועה עקב ירי רקטות לשטח ישראל במהלך יום שלישי. אחת מהרקטות נחתה ליד העיר נתיבות, ואחרת נחתה בשטח המועצה האזורית שדות נגב. איש לא נפגע ולא נגרם נזק. במערכת הביטחון העריכו אתמול כי לא צפויה הסלמה במצב, אך הביעו חשש שהירי מרצועת עזה יימשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully