וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כך זייף פול ראיין תצלום בחירות בבית תמחוי

הפמלייה באה ללא התרעה לבית המחסה באוהיו, כדי להעניק לסגן הנשיא המיועד תצלום שובה-לב. בניגוד לפרוטוקול, כתבים במקום חשפו את הבלוף: ראיין שטף כלים נקיים ולא מלוכלכים

פול ראיין, המועמד לתפקיד סגן נשיא ארצות הברית, זכה לשדרוג משמעותי במעמדו מאז נבחר לתפקיד בחודש אוגוסט. יותר מכל, הוא המריא בסקרי דעת הקהל אחרי העימות עם סגן הנשיא המכהן, ג'ו ביידן. אך כעת, התדמית המהודקת של ראיין עלולה להיסדק שוב, בשל פרסום חדש, שחושף כי חבר הקונגרס מוויסקונסין ביים תצלום-בחירות במטבח המשרת בית תמחוי שנמצא בכנסיה. ראיין, המיועד לשמש כסגנו של מיט רומני - במידה והרפובליקנים ינצחו בבחירות הקרובות – כבר זכה לקיתונות של צוננים כשנאלץ להודות בסילופים של האמת. יריביו ב"קמפיין אובמה", ששמו אותו על הכוונת ובדקו לעומק כל אמירה שלו, כבר מיתגו אותו כ"פינוקיו". יו"ר המפלגה הדמוקרטית בקליפורניה אף הרחיק לכת ואמר אמר כי "ראיין הוא שקרן יותר גרוע משר התעמולה של היטלר".

בחירות בארה"ב 2012 - סיקור מלא בוואלה! חדשות

(העימות הנשיאותי בניו יורק ישודר הלילה בשעה 03:00 בוואלה! חדשות)

פול ראיין ורעייתו ג'נה שוטפים כלים בבית מחסה לנזקקים. יאנגטאון, אוהיו, אוקטובר 2012. Mary Altaffer, AP
פול ראיין שוטף סיר. ברקע: רעייתו ג'ן ומגש נירוסטה/AP, Mary Altaffer

סדרת התצלומים שהפיצה שלשום סוכנות הידיעות אי-פי, מציגה את ראיין שוטף כלים בבית התמחוי באוהיו. התצלום מציג את ראיין בחלוק לבן, לצד מכל ענק של סבון-כלים, ובידו סיר ענק. מאחור, נראים ילדיו הקטנים של ראיין, וברקע - רעייתו המחויכת, ג'נה, סוחבת מגש נירוסטה כבד. בראיין אנטל, מנהל בית התמחוי ביאנגטאון, סיפר ל"וושינגטון פוסט" כי הפמליה של סגן הנשיא המיועד הגיעה למקום ללא התרעה, וביקשה מאחד העובדים להיכנס. בשלב זה, לדבריו, ארוחת הצהריים כבר הוגשה - וכל הכלים שנעשה בהם שימוש כבר נשטפו. לדבריו, ראיין היה במקום לא יותר מ-15 דקות כדי לביים את הצילום – ועזב.

רשת CBS אישרה כי התצלום מזויף, וכי המטבח היה נקי לגמרי. היא אף הפיצה סרטון שמוכיח כי ראיין לא שטף כלים מלוכלכים, אלא הפעיל את הברז מעל סיר נקי. לפי CBS, ראיין סיפר למתנדבים במקום על חוויות מילדותו, ואמר כי בצעירותו נהג לשטוף סירים כה רבים, עד שאצבעותיו מלאו ביבלות.

הבעלים בעיקר רוצה שיניחו לו לנפשו

תצלומים מבוימים מסוג זה הם נוהל שגרתי במהלך מסע הבחירות, גם אצל ברק אובמה. הפעם, ערב העימות הנשיאותי השני, נדמה שהמקרה שונה מעט, בשל הפרסום הנרחב של המקרה וההדלפה המכוונת שלו לרשת, בניגוד לנוהל המקובל.

כך או כך, בעליו של בית התמחוי, שהתראיין ל"וושינגטון פוסט", התרעם על השימוש הפוליטי במטבח שהוא מפעיל, והביע חשש שתורמים ליברלים ירחיקו את כספם מהמקום.

מטה הבחירות של המפלגה הרפובליקנית סירב להתרגש, ומסר בתגובה כי "הביקור בבית המחסה נועד להדגיש את חשיבות העבודה של עובדי הרווחה".

ומה גרם לפול ראיין לנטוש ריאיון בטלוויזיה לפני כמה ימים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully