וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראיין בוועידה: הדמוקרטים זרעו בנו רק פחד ופילוג

יעל אבן אור, ארה"ב

30.8.2012 / 8:56

המועמד לסגן הנשיא נאם בוועידת הרפובליקנים בטמפה ותקף בחריפות את המדיניות הכלכלית של אובמה. קונדוליזה רייס: רומני יתאים גם לשחורים. מטה אובמה: ראיין - כמו פינוקיו

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

פול ראיין, המועמד לתפקיד סגן הנשיא מטעם המפלגה הרפובליקנית, נאם לפנות בוקר (חמישי) בוועידת המפלגה בטמפה, פלורידה. ראיין תקף בחריפות את הממשל, והבטיח כי הוא ומיט רומני, המועמד לנשיאות, מסוגלים לחולל שינוי בכלכלת ארצות הברית וליצור מקומות עבודה רבים, תמורת קיצוץ משמעותי בהוצאות הממשלה ו"הפחת חיים בעסקים הקטנים".

בנאומו, אמר ראיין כי כל מה שהותירה המפלגה הדמוקרטית לעם האמריקני הוא רק פחד ופילוג. "הרגע שלהם בא, ועכשיו הוא הלך", אמר. ראיין הוסיף כי "לאחר ארבע שנים של הונאה, אמריקה זקוקה לשינוי - ולא לסיסמאות שחוקות שעייפנו מהן".

הוועידה הרפובליקנית בטמפה: הרבה רגש, מעט דרמה

המועמד לסגן נשיא ארצות הברית פול ראיין נואם בוועידה הרפובליקנית בטמפה, פלורידה, אוגוסט 2012. רויטרס
אשתו של ראיין, ג'נה, מברכת אותו על בימת הכנס בטמפה/רויטרס

ראיין, חבר קונגרס מוויסקונסין, נחשב לאדריכל תכנית הקיצוצים בבית הנבחרים, ולמי שהכריז מלחמה על רפורמת הבריאות של הנשיא ברק אובמה. הוא שלהב את הקהל וזכה לתשואות רמות כשקיבל באופן רשמי את מועמדות המפלגה לתפקיד סגן הנשיא, וכשהבטיח לצירים בכינוס כי יקרא תיגר על מדיניותו הכלכלית של אובמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מטה הבחירות של אובמה: ראיין מטעה את הבוחרים

בכינוס נאמה גם קונדוליזה רייס, לשעבר מזכירת המדינה של ארצות הברית, שכיהנה תחת הנשיא ג'ורג' וו. בוש. היא הביעה תמיכה מלאה במועמדותו של רומני לתפקיד הנשיא, ואמרה כי מצביעים שחורים דווקא יכולים למצוא אוזן קשבת אצל רומני, בניגוד למה שנאמר עליו. "הוא גם פונה לנשים", הצהירה רייס. לפי סקר שפורסם באחרונה על ידי רשת NBC רומני זוכה ל-0% הצבעה בקרב האמריקנים השחורים.

במטה הבחירות של אובמה הגיבו בלעג לנאומו של ראיין, ואמרו כי המועמד הרפובליקני לתפקיד סגן הנשיא מטעה את הבוחרים בכל הנוגע לרפורמת הבריאות ולגירעון בתקציב. במטה גם הדגישו שראיין מבקר את אובמה על האבטלה הגואה, אך לא מתייחס לסגירה של מפעל בעירו, ג'יינסוויל. "אם פול ראיין היה פינוקיו, האף שלו היה מגיע עד ג'יינסוויל", אמרה דוברת המטה ג'ן פסקי.

בחירות 2012 בארה"ב - סיקור מלא בוואלה! חדשות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully