וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתה סיידר במלון בתל אביב – ונכווה בגרון ובפה

15.10.2012 / 19:09

במעבדה לחומרים מסוכנים מנסים להבין מה היה במשקה ששתה תייר מספרד במלון הילטון. המשטרה מעריכה כי לא מדובר באירוע פלילי, אלא אולי בחומר ניקוי שהיה בבקבוק

תייר ספרדי אושפז אמש (ראשון) במצב בינוני בבית החולים איכילוב בתל אביב, לאחר ששתה סיידר תפוחים שהוגש לו באמצעות שרות החדרים של מלון הילטון בעיר, שם הוא מתארח. התייר סובל מכוויות בפיו ובגרונו. משטרת תחנת לב תל אביב פתחה בחקירות נסיבות המקרה ודגימה של המשקה נשלחה למעבדה לחומרים מסוכנים במטה הארצי.

אמש, בסביבות השעה 22:00, התקבל במשטרת תל אביב דיווח מבית החולים איכילוב, על אדם שהגיע לחדר המיון ואשר התגלו אצלו סימנים לפיהם הוא בלע חומר רעיל. לחוקרי המשטרה סיפר האיש, אזרח ספרדי בן 30, כי בשעות הערב הזמין יחד עם בת זוגו, אשר שוהה עמו במלון הילטון, ארוחת ערב דרך שרות החדרים של בית המלון.

בין היתר, הזמינו השניים בקבוק סיידר תפוחים של חברת טמפו. הבקבוק הגיע לחדרם כשהפקק שלו פתוח בצורה חלקית. לאחר שלגם מהמשקה, חש התייר צריבה חריפה בגרונו. למרבה המזל, בת זוגו לא שתתה מהמשקה. לאחר שמצבו לא השתפר, הוא פינה עצמו, בליווי חברתו, לבית החולים.

המשטרה עדכנה את חברת טמפו ואף שלחה למשרדי החברה דגימה של המשקה. כמו כן תשאלו החוקרים את עובדי בית המלון. בתחנת לב תל אביב ציינו כי על פניו לא נראה כי הרקע לאירוע פלילי, וכי יתכן שהמשקה הכיל חומר ניקוי כלשהו. עם זאת, ממתינים כעת במשטרה לתוצאות בדיקת המעבדה לחומרים מסוכנים, אשר תקבע מה הכיל הבקבוק, שהביא לפגיעה החמורה בתייר.

ממלון הילטון נמסר בתגובה: "נציגי יצרנית המשקה הוזעקו למלון לאסוף את משלוח הסיידר האחרון לבדיקה מקיפה. הנהלת המלון ממתינה לתוצאות בדיקת המשטרה בנושא ומקווה להתאוששות מהירה של האורח הנפגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully