וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: בני 11 שמו רעל עכברים בקפה של המורה

המורה ניצלה כשאחד משלושת הילדים נבהל - והפיל את הכוס רגע לפני שלגמה ממנה. הם הושעו מבית הספר, אך כעת מתקשים למצוא להם מוסד חדש: "לא רוצים אותם, שהמשטרה תטפל בהם"

הנה תעלול ילדותי שהגיע הרבה יותר מדי רחוק - והפך ללא פחות מנסיון רצח: כלי התקשורת בקליפורניה דיווחו בימים האחרונים על סילוקם של שלושה תלמידי כיתה ה' מבית ספר יסודי בעיר פרזנו, שניים מהם בני 11 והשלישי בן עשר, לאחר שהודו כי ניסו להרעיל את מורתם, באמצעות החדרת רעל עכברים לקפה שלה ולזיגוג של עוגת "קאפקייק" שאכלה.

המקרה התרחש בדצמבר האחרון. שלושת הילדים כבר הוציאו לפועל את תוכניתם, אולם ברגע האחרון נתקף אחד מהם בייסורי מצפון - או שהחל לפתע לחשוש מההשלכות האפשריות של המעשה - ובעקבות זאת אץ לשולחן המורה והפיל את הכוס, רגע לפני שלגמה ממנה. הליך משמעתי נפתח נגד השלושה, שהודו במזימה. עם זאת, לא נפתחה נגדם חקירה פלילית.

עוד ממערכת החינוך האמריקאית:
בשבע שעבר בוושינגטון: בן 9 הביא אקדח לכיתה, בת 8 במצב קריטי
קליפורניה, החודש: מורה צילם ילדים כפותים, חשוד בהתעללות
אוקלהומה: מורה ערכה "מסיבת הלבשה תחתונה" לכיתה ג'
אריזונה: שני הרוגים מירי במסיבת סיום תיכון

זעם בפרזנו: צפו בדיווח רשת ABC

שלושת התלמידים, לפי הדיווחים, הושעו מבית הספר היסודי "בלדרס", ושניים מהם כבר הוצבו מחדש בבית ספר מיוחד לילדים שהושעו מבתי ספר רגילים. אולם בבית ספר זה, "אקדמיית פיניקס", כבר התעוררה מחאה נגד הבאת התלמידים החדשים.

"אני מעוניין להעביר לילדים האלה מסר ברור", אמר דייוויד קרוס, מורה בבית הספר, למהדורת החדשות המקומית של זכיינית ABC בפרזנו. "לא מעניין אותי אם אין לכם בעיות משמעת קודמות. אתם ניסיתם לגרום פגיעה גופנית קשה למורה, ואנחנו לא נהיה מוכנים לעבור לסדר היום על כך. לא מדובר באיזשהו תעלול טפשי - זו תוכנית מתוכננת ומבוצעת היטב, והמסר שלנו צריך להיות ברור. המשטרה צריכה להגיש אישומים פליליים נגד הילדים הללו. הם הודו באופן גלוי במעשה".

יש לציין כי בעוד שברוב מדינות ארצות הברית גיל האחריות הפלילית הוא שבע, בקליפורניה הוא עומד על 14. עם זאת, החוק במדינה קובע כי גם מתחת לגיל זה, ניתן להעמיד קטין לדין, אם ישנה הוכחה חד-משמעית לכך ש"היה מודע לחומרת מעשהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully