וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סין: תבשיל בשר חתול מורעל הרג את המיליארדר

התקשורת הסינית מדווחת על פענוח מותו של הטייקון לונג לי-יואן, שחש ברע במהלך ארוחה במסעדה ומת מהתקף לב. פקיד מקומי שמעל בכספיו חשוד כי החדיר למנה שלו תמצית של צמח רעיל

צלי בשר חתול מורעל הוא סיבת המוות, לפי החשד, של המיליארדר לונג לי-יואן, ב-23 בדצמבר במסעדה בעיר גואנגדונג שבדרום סין. כך מדווחים היום (רביעי) כלי תקשורת בסין, שמוסיפים כי המשטרה עצרה פקיד ברשויות העירוניות בחשד לרצח. הפקיד, הואנג גו-אנג, חשוד כי הוסיף תמצית של צמח רעיל למנת הצלי שהוגשה ללונג בן ה-49, במסעדה בה סעדו השניים יחדיו. לפי הודעת המשטרה, המניע של הואנג הוא סכסוך כספי, שבמסגרתו טען לונג כי הואנג מעל בכספיו.

לפי פרטי הסיפור שפורסמו, הואנג, העובד ברשות החקלאית של העיר בייג'ה במחוז, הזמין את לונג, שבבעלותו הייתה בין היתר חברת יערנות, לבקר ביער מקומי. לאחר מכן המשיכו השניים למסעדה מקומית המתמחה בתבשילי חתול, כשאליהם הצטרף חבר נוסף של לונג, הואנג וון. על הפרק עמדה חתימת חוזה לפיתוח הקרקע המיוערת.

השלושה הזמינו תבשיל חתול בבישול איטי. לפי החשד, במהלך הארוחה הוסיף הואנג תמצית של הצמח הרעיל גלסמיום אלגנס, הנפוץ ביערות בסין, לתבשיל של לונג - שהובהל עד מהרה לבית חולים מקומי לאחר שנתקף בסחרחורת ובחילה. בהמשך היום מת מהתקך לב.

בתחילה עצרה המשטרה המקומית את בעל המסעדה בחשד שגיש אוכל מזוהם, אולם משפחתו של לונג חשדה כי הורעל, בין היתר לנוכח העובדה שלשני חבריו לארוחה לא אירע דבר. החבר הנוסף, יש לציין, טעם מעט מהמנה של לונג, וטען כי היא "מרירה מהרגיל". בעקבות כל זאת המשיכה המשטרה בחקירה, ולבסוף עצרה את לונג.

בגלל לחץ ציבורי: סין אסרה קרנבל אכילת כלבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully